  • 1. Data: 2014-06-28 17:01:32
    Temat: Ktm 530 exc 2008r
    Od: cross1997 <lukisek222@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemka zamierzam kupić KTM 530 exc z roku 2008.i mam takie pytanie
    odnośnie tego sprzętu jak często robi w nim się remonty grubsze co ile
    zmienia się olej,i czy nadaje on się na wypady na polne drogi czasami do
    lasu czy tez na plaże lub jakieś błoto.Mam 17 lat wagi ponad 100kg czy
    będę go w stanie okiełznać śmigam już na moto o pojemnośći 250 więc
    chciał bym wysłuchać opinii jakiegoś posiadacza i dowiedzieć się więcej na
    temat tej maszyny .Proszę o odpowiedz