  • 1. Data: 2014-06-24 14:35:16
    Temat: Quad
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam aktualnie jeżdżę quadem Kingway Cat 150 więc wiem co to znaczy mieć
    chińskiego quada , lecz znudził mi się ten quad i chciałbym kupić sobie
    nowego interesują mnie te dwa quady a mianowicie:
    Bashan Dragon 200ccm
    Eglmotor madix 125 ccm
    Którego byście mi polecili nie mam dużego budżetu bo zaledwie 2 tyś. i za
    mojego Kingwaya mógłbym wziąć 1,5tyś. Więc nie mam na tyle aby kupić coś
    porządnego a nie chcę zbierać do 18'stki . Quad ma mi służyć na dojazd do
    szkoły i w weekend udać się w jakiś nie groźny dla niego teren nie wymagam
    od niego dużo gdyż są to bardzo małe pojemności lecz chciałbym aby v-max
    był dość dobry na allegro pisze , że jest on w granicach 65-70 km/h lecz
    jest to tak jak z skuterami na aukcjach gdzie wszędzie pisze , iż prędkość
    maksymalna to 45km/h.

  • 2. Data: 2014-06-24 16:26:07
    Temat: Re: Quad
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-06-2014 14:35, Mateusz NSR pisze:
    > dobry na allegro pisze , że jest on w granicach 65-70 km/h lecz jest to
    > tak jak z skuterami na aukcjach gdzie wszędzie pisze , iż prędkość
    > maksymalna to 45km/h.

    *JEST NAPISANE!

    Rower kup i wróć jak ogarniesz jednoślady.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2014-06-24 21:09:04
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Nie dzięki pewnie jesteś starszy ale ja motocyklami interesuję się od
    prawie zawsze kiedy spodobały mi się miałem zaledwie 4 lata więc
    prawdopodobnie wiem nie dużo mniej od ciebie ;)

  • 4. Data: 2014-06-24 21:23:39
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-06-2014 21:09, Mateusz NSR pisze:
    > Nie dzięki pewnie jesteś starszy ale ja motocyklami interesuję się od
    > prawie zawsze kiedy spodobały mi się miałem zaledwie 4 lata więc
    > prawdopodobnie wiem nie dużo mniej od ciebie ;)

    Jeździłem na nartach odkąd nauczyłem się chodzić, a gówno o nich wiem,
    bo po 15 latach przesiadłem się na jednoślad - w tym przypadku snowboard.

    Do szkoły jesteś w stanie dojechać polnymi drogami? Mało prawdopodobne.
    Kup "terenowy" skuter Gilera Stalker, jeśli na enduro chlapie błotem.
    Czy może "wiocha" jeździć u was skuterem? Dupy by nie szalały, to pewne.
    Ale przy budżecie 3 kPLN, to nawet nowego roweru z wyższej półki nie
    kupisz.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-06-24 23:07:42
    Od: Artur Monster Garage <Arturmechanikapojazdowa@_NOSPAM_gmail.com>

    Mateusz NSR napisal

> [...]
    > jest to tak jak z skuterami na aukcjach gdzie wszędzie pisze , iż prędkość

    Obydwa te Quadziki są słabe i bardzo awaryjne więc odradzam lepiei coś
    używanego ale markowego np Yamaha 125

  • 6. Data: 2014-06-25 12:35:18
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Tuesday, 24 June 2014 15:26:07 UTC+1, ZakonSpirowany wrote:

    > *JEST NAPISANE!

    "Księga - rzekł Major - lepsza niż wasze statuty,
    A w niej pisze co słowo: stryczek, Sybir, knuty;"

    Teraz popraw jeszcze Mickiewicza.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 7. Data: 2014-06-25 13:18:56
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-06-2014 12:35, zarafiq pisze:

    > "Księga - rzekł Major - lepsza niż wasze statuty,
    > A w niej pisze co słowo: stryczek, Sybir, knuty;"
    >
    > Teraz popraw jeszcze Mickiewicza.

    Wyrażenie klucz: "rzekł Major".
    Wyjdź a wróć, gdy znajdziesz coś lepszego, czym będę mógł zniszczyć
    wszystkie wydawnictwa poprawnościowe.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 8. Data: 2014-06-25 13:27:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-24 14:35, Mateusz NSR pisze:

    > Quad ma mi służyć na dojazd do szkoły

    Gdzie się parkuje takiego quada przy szkole? Ilu Was tam dojeżdża takimi
    traktorami do szkoły?

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-06-26 13:22:26
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Większość na motorowerach lub na skuterze ale czasami kolega na quadzie ;)

  • 10. Data: 2014-06-26 16:07:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-26 13:22, Mateusz NSR pisze:
    > Większość na motorowerach lub na skuterze ale czasami kolega na quadzie ;)

    Dyrekcja szkoły się na to godzi?

    200 skuterów przed szkołą to spora graciarnia.

    --
    MN