  • 1. Data: 2014-06-26 11:42:17
    Temat: suzuki rm 80
    Od: skrentek <skrentek126@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. mam taki problem z suzuki rm 80 ze motor zimny działa normalnie ma
    moc itp. ale jak sie troche nagrzeje to niema mocy i niedziala porawnie a
    niekiedy nie idzie go nawet odpalic. Prosze napiszcie czego to może byc
    wina z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2014-06-26 12:47:05
    Temat: Re: suzuki rm 80
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 26-06-2014 11:42, skrentek pisze:
> [...]
    > ma moc itp. ale jak sie troche nagrzeje to niema mocy i niedziala
    > porawnie a niekiedy nie idzie go nawet odpalic. Prosze napiszcie czego

    Słaby zasilacz. Polecam Be Quiet 750 W.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2014-06-26 16:48:56
    Od: "paramic" <f...@w...pl>

    sprawdź czy nie masz brudnego filtra powietrza, lub zapchanych dysz w
    gaźniku

    Użytkownik "skrentek" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

  • 4. Data: 2014-06-26 20:03:33
    Od: skrentek <skrentek126@_NOSPAM_wp.pl>

    z gaznikiem i z filterem wszystko ok bo sprawdzalem

  • 5. Data: 2014-06-26 20:33:20
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 26-06-2014 20:03, skrentek pisze:
    > z gaznikiem i z filterem wszystko ok bo sprawdzalem

    A z "karnistrem na prund"?

    --

  • 6. Data: 2014-06-27 12:34:23
    Od: skrentek <skrentek126@_NOSPAM_wp.pl>

    > A z "karnistrem na prund"?

    jak masz tak głupio odpowiadac to sie nieudzielaj
    czekam na powarzne odpowiedzi