  • 1. Data: 2009-05-19 15:08:52
    Temat: Kto będzie miał bateryjkę litową z krótkim kabelkiem?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Szukam bateryjki na 3V o małej pojemności (np. 120mAh lub więcej)
    żeby już miała kabelek z wtyczką 2-pin o rozstawie 100 milsów...
    Do podtrzymania RTC+STATIC RAM. Kto będzie miał taką bateryjkę?
    Najchętniej dowiedziałbym się kto to produkuje i jaki jest "part number" :-)

  • 2. Data: 2009-05-19 20:26:24
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    In news:guu0ft.3io.0@poczta.onet.pl,
    Pszemol <P...@P...com> typed:
> [...]
    > Do podtrzymania RTC+STATIC RAM. Kto będzie miał taką bateryjkę?
    > Najchętniej dowiedziałbym się kto to produkuje i jaki jest "part
    BATERIA BIOS IBM SERIA A , T , R , X , 560 , 570 powinna podejść,
    dokładnie nie pamietam rozstawu ale to złącze chyba
    bedzie miało 100milsów. Do kupienia na allegro itp za kilka złotych.
    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2009-05-19 21:48:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "j.r." <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dokładnie nie pamietam rozstawu ale to złącze chyba
    > bedzie miało 100milsów. Do kupienia na allegro itp za kilka złotych.

    Jeśli chodzi Ci o to:
    http://www.allegro.pl/item575183316_bateria_bios_ibm
    _seria_a_t_r_x_560_570.html
    to ja bym obstawiał że to jest złączka 2mm a nie 2.54mm.
    Złączka 100 mils (2.54mm) wygląda tak jak ta od wiatraka komputerowego.
    Taki sam rozstaw pinów maja również złączki na płycie głównej do FDD,
    IDE/HDD.

    Potrzebuję kupić gotowe i ładnie wykonane 7 sztuk.
    W sumie moglbym je samemu zrobic z czesci ale mi sie troche nie chce ;-)

  • 4. Data: 2009-05-20 13:37:25
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    In news:guunti.10k.0@poczta.onet.pl,
    Pszemol <P...@P...com> typed:

> [...]
    >
    > Potrzebuję kupić gotowe i ładnie wykonane 7 sztuk.
    > W sumie moglbym je samemu zrobic z czesci ale mi sie troche nie chce
    Dokładnie o te. Jeśli to jest 2mm to niestety trudno. Ja bym zainwestował
    w nasadki 2,54 i je zacisnął w 5 minut jak jest już druk albo wsadził złącze
    2mm.
    Te baterie nie znikną z rynku w ciągu roku, IBM-ów jest za dużo na świecie
    i części do nich będą jeszcze długo dostępne choćby z rozbitków :)
    --
    pzdr,j.r.
    IBM T21 & T23 od 2004 r.