  • 11. Data: 2018-06-16 18:05:47
    Temat: Re: Kto dostarczy sygnał 4k z mundialu?
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 16.06.2018 17:43, ń wrote:
    > Czy to kanał TVP 4k, czy Canal+ 4k (albo pochodny - mają prawa tylko do 16 ze
    wszystkich 64 meczy)?
    https://vod.tvp.pl/website/mundial-2018,37327742

  • 12. Data: 2018-06-16 18:46:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2018 18:05:47 +0200, mrvtktjv napisał(a):

    > https://vod.tvp.pl/website/mundial-2018,37327742

    Prosimy, ignoruj dupka o ksywce "ń".
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2018-06-16 23:44:23
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    > Prosimy, ignoruj dupka o ksywce "ń".

    Ignoruję, ale dla pozostałych:
    nie dość, że trzeba mieć dekoder 4k (od NC+) to dodatkowo
    trzeba zapłacić 99 PLN za te transmisje z MŚ.

  • 14. Data: 2018-06-17 07:30:14
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 16.06.2018 23:44, jo44 wrote:

    > Ignoruję, ale dla pozostałych:
    > nie dość, że trzeba mieć dekoder 4k (od NC+) to dodatkowo
    > trzeba zapłacić 99 PLN za te transmisje z MŚ.

    Na umowę - kanał działa podobno też z modułem CAM CI+.
    Jeśli bez umów, to można też kupić moduł CI+ w ofercie nc+ na kartę i
    podczas 1. miesiąca (później nie ma możliwości wykupić) też jest dostęp
    do TVP 4K, ale to rozwiązanie kosztuje już 199zł.

  • 15. Data: 2018-06-17 07:32:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-06-2018 o 23:44, jo44 pisze:

    > Ignoruję, ale dla pozostałych:
    > nie dość, że trzeba mieć dekoder 4k (od NC+) to dodatkowo
    > trzeba zapłacić 99 PLN za te transmisje z MŚ.

    Na pewno nie jest bezpłatnie dla posiadaczy Canal+?

  • 16. Data: 2018-06-17 08:49:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czyli Orange wyszłoby taniej (ale obecnie nie mają ubiegłorocznej promocji 69
    zł/mies. przez pierwszy rok).

    Porównanie przejścia z internetu i telefonii UPC (bez TV, bo własna antena) do Orange
    (z TV):

    UPC internet 60 MB/s pakiet 39 zł
    UPC stacjonarny (połączenia średnio) 10 zł
    njumobile komórkowy 19 zł
    miesięcznie: 68 zł

    Orange internet 100 MB/s pakiet 99 zł
    Orange stacjonarny
    Orange komórkowy
    Orange telewizja
    miesięcznie: 99 zł

    Ale nei wiadomo, czy ten nowy kanał TVP 4k po mistrzostwach pozostanie w ofercie
    podstawowej.
    Czy programy TV nagrane na dekoderach telewizyjnych Orange (i ewentualnie innych) da
    się później odtworzyć na innym urządzeniu, czy może są jakoś szyfrowane?
    Chętnie bym obejrzał jakiś mecz nagrany z TVP 4k dla porównania.
    Swoją droga to dziwne, ze PZPN nie sprzedaje płyt z nagranymi meczami.

    -----

  • 17. Data: 2018-06-17 09:38:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.06.2018 07:30, mrvtktjv pisze:

> [...]
    > miesiąca (później nie ma możliwości wykupić) też jest dostęp do TVP 4K, ale to

    W Orange transmisje meczów MŚ w 4K za darmo dla tych, którzy mają Orange Love
    ze światłowodem. Przy okazji można wymienić sobie dekoder na Samsunga 4K.