  • 1. Data: 2010-03-11 16:13:02
    Temat: Kto ma prefix 0-616 ?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Od pewnego czasu dzwoni ktoś do mnie z numeru 0616640200. Problem w tym że
    okazuje sie że numer jest nie poprawny. Przy próbie oddzwonienia dostaję
    komunikat: "nie ma takiego numeru". Jednak prawie codziennie ktoś dzwoni z
    tego numeru. Jak to jest możliwe skoro numer jest nie poprawny. Jakiś VOIP
    czy co?

  • 2. Data: 2010-03-11 16:31:03
    Temat: Re: Kto ma prefix 0-616 ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego numeru. Jak to jest możliwe skoro numer jest nie poprawny. Jakiś VOIP

    616 - nie ma takiego "prefiksu"
    Jest za to 61 - kierunkowy do Poznania i numer jakis na szostke. Aby
    okreslic operatora, do ktorego pierwotnie nalezy zakres numeracji, z ktorej
    do Ciebie dzwoniono musialbys jeszcze podac 3 cyfry

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-03-11 16:34:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > czy co?

    616 - nie ma takiego "prefiksu"
    Jest za to 61 - kierunkowy do Poznania i numer jakis na szostke.
    Z Poznania dzwonia najczesciej oszolomy od poscieli za 3 tysiace zlotych czy
    garnkow w podobnej cenie.
    Numer, ktory podales nalezy do zakresu numeracji Netii - byc moze maja cala
    wiazke a jako CID ustawiony jest jakis niewykreowany numer z tej wiazki.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-03-11 17:22:40
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Numer, ktory podales nalezy do zakresu numeracji Netii

    Dzięki za podanie operatora.

    Podobno jest to numer firmy Welmax z Poznania.

    Już częściej dzwonili ale chyba mieli wtety włączone ukrywanie numeru.

  • 5. Data: 2010-03-11 20:44:19
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Podobno jest to numer firmy Welmax z Poznania.

    no i prosze, garnki+posciel

    > Już częściej dzwonili ale chyba mieli wtety włączone ukrywanie numeru.

    czyzby pierwsze skutki acr ?

  • 6. Data: 2010-03-12 00:21:06
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > no i prosze, garnki+posciel
    > czyzby pierwsze skutki acr ?

    acr? co to jest?

  • 7. Data: 2010-03-12 06:24:55
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > acr? co to jest?

    jest to cos, co bylo wielokrotnie opisywane na lamach tejze grupy
    proponuje wiec zajrzec do archiwum

  • 8. Data: 2010-03-12 10:09:12
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > acr? co to jest?

    Use google, dude...

    --
    Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
    (Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,

  • 9. Data: 2010-03-12 12:29:05
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 11 Mar 2010 17:13:02 +0100, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >tego numeru. Jak to jest możliwe skoro numer jest nie poprawny. Jakiś VOIP

    niektore call center jada po bandzie i wstawiaja sobie numer z sufitu
    lub nieuzywany. Ja mialem kiedys taki przypadek, ze zadzwonili do mnie
    z numeru ktorego zakres kiedys instalowalem w jednej firmie X. A osoba
    dzwoniaca napewno nie byla z tej firmy, tylko ..."powiedzmy" od
    garnkow. Zaciekawilo to mnie i robilem sledztwo. I wyszlo, ze jak ktos
    ma dobry sprzet i jest dobrze wpiety u operatora, to jest wstanie
    wstawic sobie dowolny numer (nawet z USA).

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-03-22 09:44:28
    Od: "jogurcik" <j...@r...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma dobry sprzet i jest dobrze wpiety u operatora, to jest wstanie
    > wstawic sobie dowolny numer (nawet z USA).

    Dałoby się zrobić tak, by osoba do której dzwonię zobaczyła swój własny
    numer?