  • 41. Data: 2009-01-28 00:25:34
    Temat: Re: Kupować teraz słaby sprzęt czy czekać 2 lata?
    Od: marider <m...@g...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sybi"
    >
    > Liczba! Na wszelkich bogów, liczba, a nie ilość.

    "Liczba jest istota wszystkich rzeczy" jak mawial ŚP. Pitagoras ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 42. Data: 2009-01-28 01:43:54
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Sybi napisał(a):

    > Zbigi Ty nie widzisz ze Piotr dobrze radzi?!
    > Chlopak ma slaba motywacje, po co ma moto kupowac.

    Dobrze, zes na koncu emotke wstawil. :)

    > Zmoknie na drodze albo w kaluze wpadnie i co?
    > We fiaciku wygodniej bezpieczniej i do sklepu po
    > zaopatrzenie mozna podjechac. Rometa i tak w niedlugim czasie
    > pewnie trzeba bedzie na cos zamienic, moze zona namowi
    > kolege na zakup wypasionego wozka dziececego z amorami na alusach
    > i tez milo bedzie. Po co te wszystkie klopoty z motocyklami?;))

    Wszystko sie zgadza, poza kasa ;)
    Zauwaz, ze tych kilkanascie lat temu - powiedzmy, ze za minionego rezimu
    - motocykle byly pierwszym krokiem w motoryzacyjna doroslosc. Wiec
    kupowalo sie motocykl i dopiero potem, ewentualnie samochod. A motocykl
    albo zostawal (poniewaz zarazil uzytkownika) albo byl sprzedawany z
    westchnieniem ulgi.
    Od jakiegos czasu proces ulegl odwroceniu - nie ma problemu z kupieniem
    czworolapa, a przynajmniej nie ma zdecydowanej roznicy w mozliwosciach
    nabycia pomiedzy samochodem a motocyklem. Stad ludziska kupuja samochod,
    bo jest praktyczniejszy, bo bardziej wzmacnia wejscie w
    doroslosc/odpowiedzialnosc.
    Dopiero po zbudowaniu jako takiej stabilizacji zyciowej i odczuciu
    znuzenia ta wlasna dorosloscia/odpowiedzialnoscia szuka sie mozliwosci
    odreagowania - sposrod roznych sportow wrzucanych do worka z napisem
    "extreme" motocyklizm daje chyba najwieksze zludzenie szybkiego i
    prostego opanowania.
    Oczywiscie opinie swoja zbudowalem na podstawie wlasnych, wcale nie
    rozleglych i byc moze zupelnie blednych obserwacji ;)

  • 43. Data: 2009-01-28 19:20:39
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał:

    > Dobrze, zes na koncu emotke wstawil. :)

    Emotke zawsze staram sie umiescic bo w styczniu wszyscy
    jacys tacy drazliwi sa... akurat tegoroczna zimowa "burza" przetoczyla sie
    w innym watku ale nigdy nie wiadomo gdzie pierd#$%lnie;))

    > [ciach]
    > Oczywiscie opinie swoja zbudowalem na podstawie wlasnych, wcale nie
    > rozleglych i byc moze zupelnie blednych obserwacji ;)

    ;)) Moje obserwacje potwierdzaja Twoja opinie wiec zgadzam sie.
    Dodam tylko ze nie chcilem obrazic autora watku lecz delikatnie wysmiac
    brak zdecydowania. On sam znajdzie dla siebie najlepsze rozwiazanie
    a najlepszym doradca moze byc tylko wlasna zona.
    Ja zaczynalem w innych realiach. Jako chlopak chodzilem po bazarach,
    parkingach i gapilem sie na motocykle. Raz widzialem brygade trzech kolesi
    wyjezdzajacych na droge kolo bramy zulawskiej w Gdansku, Junak i dwie
    BSA Gold Star 500. Boze! Serce mi zamarlo jak uslyszalem ten klang,
    slina mi kapala na chodnik i dlugo nie moglem pozbierac mysli;))
    Tak to sie zaczelo, realia byly takie ze jak chciales jezdzic to musiales
    sam sobie zbudowac motocykl, z czesci wyszperanych w piwnicach po wielu
    wysilkach i bledach zrobilem sobie IZ-a 49. Bez naprawde silnego
    samozaparcia
    trudno bylo cos sensownego miec do jezdzenia.
    Potem przyszly swietlane czasy Jawy i CZ ale o tym to juz w nastepnym
    odcinku;))
    --
    Pozdr
    Sybi