  • 1. Data: 2009-01-19 10:17:49
    Temat: Kupować teraz słaby sprzęt czy czekać 2 lata?
    Od: b...@o...pl

    Witam

    Życie zatacza różne dziwne kręgi.. udało mi się rok temu zrobić prawko
    A. Miała być cb 500 a wyszedł nowy fiat bravo :o. W tym roku kolejne
    podejście do zakupu sprzęta i wyszło, że albo będzie romet 125cmm na
    dwa lata i później jakaś 600cmm albo to samo ale bez rometa.

    Pomijając opinie o samym romecie co byście zrobili na moim miejscu?
    Brać 125cmm i śmigać po wawie i się cieszyć czy czekać dalej na coś co
    będzie już bardziej 100% motocyklem?

  • 2. Data: 2009-01-19 10:33:42
    Temat: Re: Kupować teraz słaby sprzęt czy czekać 2 lata?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-19 11:17, Użytkownik b...@o...pl napisał:

> [...]
    >
    > Pomijając opinie o samym romecie co byście zrobili na moim miejscu?
    > Brać 125cmm i śmigać po wawie i się cieszyć czy czekać dalej na coś co

    Kupić tę chińszczyznę (może uda się 150 zamiast 125) jeździć i
    cieszyć się. A ma ona niezaprzeczalne zalety: nie szkoda się
    na tym wywalić, nie żal jechać w deszcz a i w przypływie nastroju
    można poszaleć po śniegu. Ciężkim sprzętem za 10kzł raczej tak
    się nie pobawisz. :-)

    Pozdrawiaj

  • 3. Data: 2009-01-19 11:14:44
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    b...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > Pomijając opinie o samym romecie co byście zrobili na moim miejscu?
    > Brać 125cmm i śmigać po wawie i się cieszyć czy czekać dalej na coś co

    Możesz kupić małe enduro <= 250 pewnie wyjdzie podobna cena jak za
    rometa. A i tak będziesz w przyszłości chciał kupić coś w teren.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-01-19 11:25:53
    Od: b...@o...pl

    > Możesz kupić małe enduro <= 250 pewnie wyjdzie podobna cena jak za
    > rometa. A i tak będziesz w przyszłości chciał kupić coś w teren.

    do 3,5 tys i młodszego niż 10 lat nic ciekawego nie ma... poza tym
    teren jest ok, ale jakoś nie chciałbym ciągle uważać na leśniczych i
    spacerowiczów i do terenu wolę mojego MTB ;P

  • 5. Data: 2009-01-19 11:39:52
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Mon, 19 Jan 2009 02:17:49 -0800 (PST), b...@o...pl wrote:

    >Miała być cb 500 a wyszedł nowy fiat bravo :o. W tym roku kolejne
    >podejście do zakupu sprzęta i wyszło, że albo będzie romet 125cmm na
    >dwa lata i później jakaś 600cmm

    A co Fiat Bravo ma takiego, ze skreslił najodpowiedniejsza na poczatek
    klase 500?

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 6. Data: 2009-01-19 11:56:47
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    b...@o...pl pisze:

    > do 3,5 tys i młodszego niż 10 lat nic ciekawego nie ma... poza tym
    > teren jest ok, ale jakoś nie chciałbym ciągle uważać na leśniczych i
    > spacerowiczów i do terenu wolę mojego MTB ;P
    Filtr <= 10 lat jest dość ostry, na świecie jeździ wiele starszych
    maszyn, to dość odporne pojazdy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2009-01-19 12:02:21
    Od: b...@o...pl

    > A co Fiat Bravo ma takiego, ze skreslił najodpowiedniejsza na poczatek
    > klase 500?

    żona mnie podeszła i się jej udało ;P

  • 8. Data: 2009-01-19 12:04:48
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 19 Jan 2009 11:17:49 +0100, <b...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Pomijając opinie o samym romecie co byście zrobili na moim miejscu?
    > Brać 125cmm i śmigać po wawie i się cieszyć czy czekać dalej na coś co
    > będzie już bardziej 100% motocyklem?

    2 lata z motocyklem (nawet słabym) a 2 lata bez motocykla to jak 4 lata,
    ja bym wziął :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 9. Data: 2009-01-19 12:05:09
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@R...pl> napisał w wiadomości

    > A co Fiat Bravo ma takiego, ze skreslił najodpowiedniejsza na poczatek
    > klase 500?
    Pewnie cztery kola i dach.
    Niestety.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 10. Data: 2009-01-19 12:08:29
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w
    wiadomości
    > Możesz kupić małe enduro <= 250 pewnie wyjdzie podobna cena jak za rometa.
    > A i tak będziesz w przyszłości chciał kupić coś w teren.

    no i np.DR 125 spokojnie kupi za 3,5 koła z 99roku i na pewno szybciej
    sprzeda jak nowego rometa.
    Nie mówiąc o tym że DR-ka w terenie już jedzie a takim rometem to i po
    czarnym bym sie bał

    pozdrawiam
    rafał
    450exc