  • 21. Data: 2015-10-14 13:10:51
    Temat: Re: LEDy i tycia neonowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:8086894592$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,

    >Od liczników domowych? Myślę, że wątpię. Od czasu, gdy 61000-3-2
    >ograniczyła płaszczenie sinusoidy przez sprzęt domowy, nikomu się nie
    >będzie opłacało walczyć z uświadamianiem masy użytkowników, co znaczą
    >wymienione zaklęcia i jakiego voodoo trzeba użyć przeciw nim.

    Ale po co uswiadamiac ?
    Mamy nowoczesny licznik, zliczanie dodatkowych mocy wliczone w cene,
    teraz tylko trzeba klienta dociazyc, a podstawa jest.

    Nieuswiadomiony ? Trzeba kupowac wyroby z oznaczeniem CE, a nie China
    Export :-P

    J.

  • 22. Data: 2015-10-14 17:30:24
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > Długo żyję (jak na starego grzyba przystało), ale śrubsztaka z neonówka
    > jeszcze nie widziałem - wszak ŚRUBSZTAK, to przecież IMADŁO !!!

    ha ha ha, ale waserwaga laserowa na baterie jest

    > Nieuswiadomiony ? Trzeba kupowac wyroby z oznaczeniem CE, a nie China
    > Export :-P

    załóż licznik China to mniej wybije ;)