  • 1. Data: 2013-01-28 11:00:10
    Temat: "LOOP ANTENA" w tunerze SAT
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jak w praktyce działa ta funkcja, np. w Ferguson Ariva, AB CrypptoBox
    itp. jest takie coś, że można podłaczyć kabel od LBN i jeszcze
    wyjściowy do kolejnego tunera też SAT?
    Jak wiadomo nie można mieć podłączonych dwóch tunerów naraz do tego
    samego LBN (do tej samej "ANTENY") więc jak to działa, możemy np.
    pilotem wyłączyć jeden a potem też pilotem włączyć drugi i to
    "przejście" samo inteligentnie przełączy sygnał?

    To np. czy możemy mieć takiego Fergusona z wejściem do "Anteny" (LBN)
    i wyjściem do drugiego np. HD-mini z Polsatu i sobie całkowicie
    przełaczać PILOTEM - raz jeden raz drugi?

  • 2. Data: 2013-01-28 11:22:13
    Temat: Re: "LOOP ANTENA" w tunerze SAT
    Od: "news.atman.pl" <s...@s...pl>

    dokładnie tak

  • 3. Data: 2013-01-28 12:47:59
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    news.atman.pl wrote:
    > dokładnie tak

    Sorki ale dokładnie to jak? Tzn. tak, np. mamy wyłączony (w stanie
    "STAND-BY") ten tuner Polsatu a włączony ten Fergussona z LOOP'em to
    jak robimy żeby się przełączyć na ten drugi (z Polsatem)?
    Pstrykamy w pilocie czerwony przycisk i wyłączamy Fergussona (w stan
    Stand-by) a potem włączamy tego z Polsatem? I co, zadziała bezbłędnie?

    Pytam tak bo w instrukcji Fergussona ściągniętej z ich portalu pisze,
    że NIE MOŻNA MIEĆ OBU DEKODERÓW WŁĄCZONYCH JENOCZEŚNIE BO GROZI TO
    USZKODZENIEM GŁOWICY.

    OK, lecz czy to dotyczy wyłączenia "SOFT" (czyli pilotem) czy trzeba
    "galwanicznie" znaczy przez odłączenie zasilania tudzież tego
    pstryczka z tyłu?

  • 4. Data: 2013-01-29 11:51:12
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-28 11:00, Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > i wyjściem do drugiego np. HD-mini z Polsatu i sobie całkowicie
    > przełaczać PILOTEM - raz jeden raz drugi?

    W Arivie combo służy to tylko jako przelotka DVB-T, nie modulator, a
    sama przelotka. I jako ciekawostka - sygnał DVB-T po przejściu przez nią
    jest około połowy słabszy, gdy tuner jest w stanie spoczynku.