  • 1. Data: 2013-01-28 09:45:59
    Temat: Jak oglądać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jak widzę, są kodowane darmowe kanały HD na Astrze, np.
    France1/2/3...O, M6-coś-tam, ale też inne znane stacje z Niemiec i
    innych krajów UE.
    Są one kodowane (zaszyfrowane) lecz ZA DARMO (swoją drogę ciekawe co
    to a nowa forma socjotechnik?)

    Pytanie: skoro są za darmo to SKĄD wziąć kartę/kody do ich oglądania?

  • 2. Data: 2013-01-28 12:24:39
    Temat: Re: Jak oglądać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-01-28 09:45, Xian Mi Mao donosi, że:
    > Są one kodowane (zaszyfrowane) lecz ZA DARMO (swoją drogę ciekawe co
    > to a nowa forma socjotechnik?)
    Nic nowego - to jest tzw. FTV (FreeToView) - kodowanie wynika z
    ograniczeń licencyjnych; w Polsce tak jest z np. Viva

  • 3. Data: 2013-01-28 12:53:00
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    sat_diver wrote:
    > Nastał dzień 2013-01-28 09:45, Xian Mi Mao donosi, że:
    > Nic nowego - to jest tzw. FTV (FreeToView) - kodowanie wynika z
    > ograniczeń licencyjnych; w Polsce tak jest z np. Viva

    Sorki lecz nic z tego nie kumam, jak to, niby za darmo a nie można
    oglądać bo zaszyfrowane?
    I czy można gdzieś zdobyć prawa odbioru tych kanałów np. z Francji
    żeby je oglądać w Polsce, czy to leglne i skąd wziąć taką kartę do
    odbioru tego?

  • 4. Data: 2013-01-28 13:22:16
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-01-28 12:53, Xian Mi Mao donosi, że:

    > Sorki lecz nic z tego nie kumam, jak to, niby za darmo a nie można
    > oglądać bo zaszyfrowane?
    Koszty licencji na jeden kraj/ograniczoną liczbę subskrybentów są
    znacznie niższe, niż licencja na całą Europę i kawałek Afryki.
    > I czy można gdzieś zdobyć prawa odbioru tych kanałów np. z Francji
    > żeby je oglądać w Polsce, czy to leglne i skąd wziąć taką kartę do
    > odbioru tego?
    Wątpię, by Ci się udało indywidualnie zdobyć taką kartę.
    Najczęściej jest to ograniczone terytorialnie,
    może też być kierowane do redystrybucji: nadajniki naziemne, sieci
    kablowe etc.

  • 5. Data: 2013-01-28 13:28:59
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jan 28, 1:22 pm, sat_diver <s...@s...info> wrote:
    > Wątpię, by Ci się udało indywidualnie zdobyć taką kartę.
    > Najczęściej jest to ograniczone terytorialnie,

    To więc czy można to nabyć na terenie Francji gdzieś w sklepie itp.?

  • 6. Data: 2013-01-28 14:15:29
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-01-28 13:28, Xian Mi Mao donosi, że:
    > To więc czy można to nabyć na terenie Francji gdzieś w sklepie itp.?

    Z tego co widzę na KingOfSat są dostępne ma platformach:
    CanalSat
    Orange
    SFR
    TNTSAT

  • 7. Data: 2013-01-28 14:28:33
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jan 28, 2:15 pm, sat_diver <s...@s...info> wrote:
    > Nastał dzień 2013-01-28 13:28, Xian Mi Mao donosi, że:> To więc czy można to nabyć
    na terenie Francji gdzieś w sklepie itp.?

    > Z tego co widzę na KingOfSat są dostępne ma platformach:
    > CanalSat
    > Orange
    > SFR
    > TNTSAT

    i jak skorzystać z tej informacji, jak odebrać te kanały?

  • 8. Data: 2013-01-28 14:49:24
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-01-28 14:28, Xian Mi Mao donosi, że:
    na terenie Francji gdzieś w sklepie itp.?

    > i jak skorzystać z tej informacji, jak odebrać te kanały?

    Powtórzę: kanały są dla platform i do redystrybucji.
    Tak jak kodowane główne kanały TVP, nie da się prywatnie kupić karty
    tylko na te kanały, za to są w każdym podstawowym pakiecie platformy,
    kablówki etc.

  • 9. Data: 2013-01-28 18:57:14
    Temat: REFLEKSJA
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jaki burdel się porobił z tymi licencjami, patentami, ACTA i
    piractwem...
    Jeszcze trochę a KONKURENCJA w biznesie zostanie ustawowo zabroniona
    bo przecież przynosi WIELKIE starty monopolistom :-/

  • 10. Data: 2013-01-28 18:59:32
    Temat: Re: REFLEKSJA
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    (sorki za literówkę):

    Jaki burdel się porobił z tymi licencjami, patentami, ACTA i
    piractwem...
    Jeszcze trochę a KONKURENCJA w biznesie zostanie ustawowo zabroniona
    bo przecież przynosi WIELKIE STRATY monopolistom :-/