  • 1. Data: 2013-01-27 07:57:06
    Temat: TVP1_widomości sportowe
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

    Hej,
    oglądając Wiadomości Sportowe na TVP1 to około 20:00 zauważyłem że na ekrane
    jest czary punkt, niewielki ale jest. Gdy po raz pierwszy to spostrzegłem
    myślałe iż to martwe pixsele ale po przełączeniu na inny kanał wszystko jest
    OK. Dzieje się tak od dłuższego czasu i tylko na tym programie.
    Rozmiar ekaranu na którym oglądam TV to 51 cali, czarny punkt jest około 20
    cm od prawej krawędzi ekranu i około 8 cm od dolnej krawędzi.

    Też tak macie?

    Pozdrawiam A.

  • 2. Data: 2013-01-27 15:23:43
    Temat: Re: TVP1_widomości sportowe
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

    Użytkownik Big Jack wiadomości:

    > Może więcej informacji: jaki opertor (sat, kablówka, dvb-t), jeśli DVB-T
    > to skąd?
    Sygnał z kablówki(Vectra) lecz nie wiem czy to ma znaczenie(?) ponieważ
    dzieje się to tylko tak jak napisałem podczas Wiadomości Sportowych po
    "Wiadomościach" i przed "Pogodą" a na wymienionych nic takiego nie
    występuje.

  • 3. Data: 2013-01-27 16:37:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2013-01-27 20:36:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 11:27:06 +0430, AnToni napisał(a):

    > Też tak macie?

    Owszem, jest :)
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2013-01-28 13:28:34
    Od: yanton <y...@i...pl>

    > Owszem, jest :)

    to znaczy ,że taki sygnał wysyła nadawca

    --
    pozdrawiam
    Marek A.

  • 6. Data: 2013-01-28 15:11:45
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

    Użytkownik yanton napisał w wiadomości :

    > to znaczy ,że taki sygnał wysyła nadawca

    Na to wygląda.

    Dzieje się to od dłuższego czasu...

    na początku myślałem że jakaś plamka na kamerze ale to nie to.Czarny punkt
    występuje na materiale ze studia jak również w przekazywanych relacjach.

    Nie znam się na sposobie realizacji takich programów jak również nie wiem
    jakie urządzenia są wykorzystywane przy tworzeniu materiału więc na tym
    zakończyłem swoje rozważania :)

    Pozdrawiam A.

  • 7. Data: 2013-01-29 20:06:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *AnToni* napisał(-a):

    > Też tak macie?

    Dzisiaj dopiero zwróciłem na to uwagę. Też tak mam. Via satelita i DVB-T

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675