  • 51. Data: 2018-03-18 10:25:49
    Temat: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2018 o 10:37, Trybun pisze:

    > Widać Cytryna Cytrynie nierówna. Znajomy ma Xarę diesel, auto
    > autentycznie nie do zdarcia.

    Myślę, ze to może być kwestia wieku. Xsara trochę starsza, to i mocniejsza.

    Ty przed 40 kkm przeszedł wszystkie typowe usterki. Pasek, pompa paliwa
    chyba i jeszcze coś.

    Shrek

  • 52. Data: 2018-03-18 10:27:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.03.2018 o 08:55, Cavallino pisze:

    > 20 lat temu księgowi aut nie robili.
    > Albo przynajmniej w mniejszym stopniu.
    > Nijak ma się to do jakości obecnych.

    BTW - wie ktoś jak z nowszymi accordami jest? Bo stary jest nie do
    zajebania ale w przyszłym roku pełnoletniość osiągnie...

    Shrek

  • 54. Data: 2018-04-06 19:05:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > Jak zaczyna wydawać niepokojące dźwięki spod dekla, lub nierówno
    > pracuje a wszystko inne zostało wykluczone.
    > Łańcuchy to gorsze gówno niż paski, obecnie nawet niektórzy
    > producenci przyznają się ze 50kkm i wymiana łańcucha.

    Nie same łancuchy tylko dzisiejsze gówna w czesci aut.
    Powinni to odbierac w ramach gwarancji jezeli łancuch nie potrafi
    wytrzymac 200-300kkm normalnej jazdy.
    Ale tak jak mowie - nie wszystkie to maja - 2.2 od PSA montowane w busach
    jezdzi znakomicie i łancucha nie dotykasz przez setki tysiecy km.
    Jak widac - da sie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 53. Data: 2018-04-06 19:05:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > Pytanie kiedy?
    > Bo patrząc po ogłoszeniach to im starsze auto tym ma mniej kilometrów.

    Z łancuchami rozrzadu jest tak, ze jak motor jest dobrze zrozbiony to sie
    nie wymienia.
    Przykłady to np. sławetny mercedes 207D
    czy np. z bardziej aktualnych aut busy boxer czy jumper z silnikiem 2.2 -
    znam egzemplarze które maja pod milion i rozrzad nie ruszany.

    Ale jak jest w mazdzie to nie wiem, bo z drugiej strony słyszałem ze w
    czesci aut łancuch ma trwałosc porownywalna z paskiem...

    Swoja droga - dlaczego wszystkie auta nie maja łancucha takiego ktory
    jest bezawaryjny?
    Kolejne wyciaganie kasy tak samo jak z dwumasa. Mafia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac