eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmLejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta. › Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    Date: Fri, 19 Apr 2024 22:17:47 +0200

    Cześć.
    Taka sytuacja: ktoś poza PL chciałby sobie w PL zrobić mały monitoring
    budowanego domu (jakieś proste detale typu czujniki).
    Rozgladam się za kartą z lejkiem, możliwie bezobsługową, z "kontem
    ważnym rok", co ważne możliwą do zarządzania (doładowanie itp) przez
    internet, z innego kraju.

    Sam używalem kiedyś Virgin, ale po szybkim zerknięciu w internety:
    1) Pojawiły się jakieś duże zmiany na rynku w ostatnich latach
    2) Pojawił się "kary" za nieużywanie karty
    3) Tanie lejki ważne rok chyba odchodzą w niebyt

    Ogólnie dostep do stanu obecnego i najlepszej oferty dzisiaj, jest
    trudny w znalezieniu, mi się nie udało mimo godziny googlowania.

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, co obecnie, choć częściowo, spełnia
    założenia:
    1) lejek tak ze 32kbit/s+
    2) bezobsługowość (albo, możliwa obsługowość zdalnie)
    3) brak kar za "nieużywanie" karty w telefonie
    4) konto ważne rok
    5) tanie (x0 zł rocznie)

    Zerkałem na kilka ofert ale widzę tendencję do coraz głebszego chowania
    regulaminów i niejasnych zasad. Cieżko się w tym połapać. Ktoś mógłby
    podrzucić taką "niby-telemetryczną" ofertę która jest obecnie na rynku?

    Zerkałem też w oferty kart telemetrycznych, ale nie są one jakieś
    specjalnie konkurencyjne do tego, co oferowały lejki kilka lat temu.