  • 1. Data: 2021-02-09 20:07:59
    Temat: Lejki w Play...
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    Oczom mym ukazał się straszliwy widok -- Play zabrał 96 groszy z mego
    konta za przesłanie niespełna 1 MB danych... Mając całą złotówkę, byłem
    spokojny o tak zwany dzień jutrzejszy, ale teraz mam tylko 2 grosze, co
    jest niepokojące, gdyż z nieznanych mi przyczyn Play odłożył na 19 bm.
    przesłanie do Orange wniosku o przeniesienie do Play mego innego numeru
    telefonicznego -- tym samym odsuwając możliwość ewentualnego odpalenia
    kolejnego bonusu...

    Gdybym wiedział, że lejka w Play już nie ma -- przestawiłbym w telefonie
    LTE z SIMki Play na SIMkę Orange, gdzie mam sporo GB... [ponad jeden GB]

    -=-

    Przed kilkoma tygodniami spróbowałem zlecić przeniesienie numeru do
    Play -- dowiedziałem się, że nie mogę zlecić z odroczeniem, o które
    prosiłem -- było zbyt duże; nadto tamtego dnia Play nie przyjął mej
    chęci przeniesienia numeru, gdyż miał jakieś techniczne trudności...

    05 lutego Play obiecałA mi przeniesienie następnego dnia po złożeniu
    wniosku, ale mam info mówiące o tym, że dokumenty do Orange zostaną
    wysłane dopiero 19 lutego...

    Pasmo nieszczęść... [poskutkuje to pasmo niepotrzebną podmianą SIMek
    na dni kilka przed przeniesieniem?... na różnych SIMkach mam po kilka
    plnów...]

    -=-

    Dlaczego nie upowszechnia się eSIMek?...
    [i dlaczego Play nie uruchomił lejka, lecz pobrał cenne grosze?...]

    Na szczęście mam jeszcze całe 2 grosze -- można gdzieś zadzwonić...
    [100-96 daje aż 4?... być może tak jest, ale u mnie dało tylko 2]

    --
    Ene