  • 1. Data: 2021-01-30 19:50:03
    Temat: Ajfon 5C WOŁA o hasło
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jest mój. ;-) Znam hasło ale...

    Jest używany w kuchni do słuchania radia internetowego.
    Bez karty sim.

    Co jakiś czas (miesiąc?) prosi, monituje WOŁA o hasło.
    Nie aktualizuje się, nie dzieje się w nim NIC nadzwyczajnego.

    Ale WOŁA... i wkurwia

    Żeby bez podania tego hasła przestał działać to jeszcze bym to zrozumiał
    (UKRADZIONY)

    Ale on normalnie DZIAŁA po naciśnięciu ANULUJ chyba już ze 2 lata w kuchni.

    Jak to wyłączyć?

    PS. Dlaczego programiści postanowili WKURWIAĆ użytkowników bezsensownymi
    MONITAMI.
    ALARM o wysokiej głośności choć tak samo DEBILNY przynajmniej ma jakieś
    wydumane uzasadnienie.

  • 2. Data: 2021-01-30 20:35:13
    Temat: Re: Ajfon 5C WOŁA o hasło
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-01-30 o 19:50, _Master_ pisze:
> [...]
    > MONITAMI.
    > ALARM o wysokiej głośności choć tak samo DEBILNY przynajmniej ma jakieś

    Po co kupować jakieś bezsensowne i debilne sprzęty? ;)

    Następny punkt do dość już długiej listy dziwalągów związanych z iphonami.

    A tak już bardziej w temacie: nie da się po prostu wyłączyć procesu
    odpowiedzialnego za te pytania?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2021-01-30 23:49:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6015aa5b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > PS. Dlaczego programiści postanowili WKURWIAĆ użytkowników
    > bezsensownymi MONITAMI.

    bo są debilami a raczej ich pracodawcy.

    W moim telewizorze Samsunga, jak chcesz dołożyć dysk do kompa,
    odkurzyć wiatraki, zasilacz trzeba odciąć zalilanie 230v, odczekać
    chwilę i dopiero można odłączyć kabel HDMI. Inaczej telewizor gubi cały
    mozolnie dopieszczony profil dla danego gniazdka HDMI.

    Głośność dla głośników jest od 0 do 100 ale
    już dla słuchawwek jest +- czyli chgw jaka jest bieżaca wartość.

    Od roku 2016 zabrano funkcję wyłącz obraz
    co uniemożliwia słuchanie radia lub muzyki.

    Marzę żeby spotkać się z programistami tego systemu
    z żebrowanym prętem zbrojeniowym 22mm.

    Sprzęt obecnie jest robiony pod debila przez debila.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 4. Data: 2021-01-31 17:22:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-01-30 o 23:49, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Marzę żeby spotkać się z programistami tego systemu
    > z żebrowanym prętem zbrojeniowym 22mm.
    >
    > Sprzęt obecnie jest robiony pod debila przez debila.

    Dodam jeszcze:
    telewizory nieco późniejsze, niż Ametyst czy Rubin miały przez
    dziesięciolecia wyłącznik czasowy.
    A debile z Samsunga o tym nie wiedzą. Skądinąd dość dobry model Q60R nie
    ma. Ma tylko włączenie jakiejś opcji, że jak przez 4 godziny nikt nie
    wyśle rozkazu (pilotem, klawiaturą, aplikacją), to się wyłączy.
    Nie ma też wyjścia słuchawkowego, a IMO transmisja BT nie za bardzo
    nadaje się do słuchawek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2021-01-31 17:45:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-31 o 17:22, Adam pisze:
    > że jak przez 4 godziny nikt nie wyśle rozkazu (pilotem, klawiaturą,
    > aplikacją), to się wyłączy.

    Też mnie to wkurwia.

    Już nawet dekoder UPC ma krótszy czas i to on zaprzestaje wysyłać sygnał
    i wtedy Samsung się wyłącza.

    Można by tu pisać elaboraty

    Mój tv działał poprawnie przez rok z modułem Ci UPC.
    Ale po zmianie softu stwierdzono że nie ma go na liście wspieranych
    modeli i nie BO NIE!
    Wiem od serwisantów że technicznie nic się nie zmieniło tylko teraz
    łączy się z serwerem na którym jest lista.
    A na tą listę mimo moich monitów nie da się wpisać TV o niespotykanej
    przekątnej 43"

  • 6. Data: 2021-02-01 11:24:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >kuchni.

    >PS. Dlaczego programiści postanowili WKURWIAĆ użytkowników

    Masz nieprawidlowe podejscie.

    Wszystko, co programisci Apple napisali, jest amazing, a nie nie wk*

    J.

  • 7. Data: 2021-02-10 07:15:37
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    _Master_ <M...@...pl> wrote:
> [...]
    > MONITAMI.
    > ALARM o wysokiej głośności choć tak samo DEBILNY przynajmniej ma jakieś

    Nie mam pewnosci ale moze to byc automatyczna aktualizacja aplikacji.
    Dlatego prosi o weryfikację hasla. Przestaw aktualizacje aplikcji na
    reczna.

  • 8. Data: 2021-02-22 21:54:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > MONITAMI.
    > ALARM o wysokiej głośności choć tak samo DEBILNY przynajmniej ma jakieś

    U mnie nie woła.
    Masz coś włączone, co powoduje to wołanie, ale to nie jest iOS, tylko
    jakaś apka, która robi coś, co wymaga hasła.

  • 9. Data: 2021-02-22 22:09:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tak jak napisałem. Apki są od wielu lat te same ;-)

    Dzieje się tak od kilku miesięcy