  • 1. Data: 2021-02-01 01:37:16
    Temat: Gadatliwość informacyjna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Poszukując dobrego nagrywacza rozmów telefonicznych (2WCR) dotarłem
    do nadopiekuńczości, której pozbyć się nie potrafię -- gdy ktoś do
    mnie dzwoni, słyszę nie tylko indywidualny (przypisany do konkretnej
    osoby -- tak chcę) dźwięk dzwonka, ale także czysto wypowiedziane
    imię i nazwisko osoby dzwoniącej do mnie -- *chyba* informacje
    czerpane są z ,,mych kontaktów''... Chyba, bo masa programów
    szuka w necie informacji o osobie dzwoniącej i (jak na razie)
    trafia bez pudła...

    Jak wyłączyć to gadulstwo?... [zanim przyzwyczaję się do niego zbyt mocno?]

    Mam masę dodatkowych programów okołotelefonicznych... Aż trudno
    mi uwierzyć w to, co widzę... Myślałem, że rozmowy telefoniczne
    odwędrowują do lamusa, gdy tymczasem coraz więcej coraz ciekawszych
    programów związanych z telefonowaniem... Wszystkie za free...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2021-02-01 08:37:14
    Temat: Re: Gadatliwość informacyjna...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > dźwięk dzwonka, ale także czysto wypowiedziane
    > imię i nazwisko osoby dzwoniącej do mnie

    Ty mi powiedz jak to załączyć! Ludziom z bluetoothem to się przyda

    ToMasz

  • 3. Data: 2021-02-01 10:36:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 08:37, ToMasz pisze:

    > Ty mi powiedz jak to załączyć! Ludziom z bluetoothem to się przyda

    Banalne. Jezyk i wprowadzanie, ustawienia dla niepełnosprytnych,
    Syntezator mowy. Zamiana tekstu na mowę.

    Co do BT to polecam wsparcie sprzętowe. Jest wiele słuchawek, które to
    oferują (Plantronics, Jabra) i mają swoje syntezatory mowy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2021-02-01 17:42:36
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 10:36, LordBluzg(R) pisze:

    > Banalne. Jezyk i wprowadzanie, ustawienia dla niepełnosprytnych,
    > Syntezator mowy. Zamiana tekstu na mowę.
    mam. synteza działa, mogę odsłuchać przykład. Ale co mam załączyć, aby
    gdy ktoś dzwoni do mnie telefon wypowiedział nazwisko?

    > Co do BT to polecam wsparcie sprzętowe. Jest wiele słuchawek, które to
    > oferują (Plantronics, Jabra) i mają swoje syntezatory mowy.

    mam taniego plantronica. wbudowanego nic takiego nie ma, ale "przykład"
    słychać

  • 5. Data: 2021-02-01 17:56:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 17:42, ToMasz pisze:

> [...]

    > Dzwięki i wibracja> Odbieranie i kończenie połączeń> Odczytuj....

    > mam taniego plantronica. wbudowanego nic takiego nie ma, ale "przykład"

    To kup lepszego :] Nie oszczędzam na słuchawkach BT. Koszt 1 dobrej
    słuchawki = koszt ~ 1 mandatu.

  • 6. Data: 2021-02-01 18:22:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 17:56, LordBluzg(R) pisze:

    > To kup lepszego :] Nie oszczędzam na słuchawkach BT. Koszt 1 dobrej
    > słuchawki = koszt ~ 1 mandatu.

    Tylko dodam, dlaczego lepszy jest syntezator ze słuchawki?

    Słuchawki A2DP, często nim "wystartują" w połączeniu, to ucinany jest
    ten właśnie początek i albo nie słychać całych komunikatów albo części.

    Problemem było kiedyś, żeby słuchawka obsługiwała język polski, bo
    głupio słucha się polskich nazw po angielsku :)

    Niektóre słuchawki recytują tylko sam numer...czasem tylko po
    angielsku/chińsku ale to raczej chińskie zabawki.

  • 7. Data: 2021-02-01 18:31:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W jakim sensie?
    Ze to sluchawka a nie telefon zamienia numer na mowe ?

    A jak sobie radza z polskim literami i polskimi nazwiskami ?

    >To kup lepszego :] Nie oszczędzam na słuchawkach BT. Koszt 1 dobrej
    >słuchawki = koszt ~ 1 mandatu.

    I mowisz, ze jak sie kupi drogą, to nie rozladuje sie, ani odmowi
    polaczenia, gdy akurat chce sie w samochodzie pogadac ?

    I moze jeszcze wybieranie glosowe dziala dobrze ... po polsku ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-02-01 18:53:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 18:31, J.F. pisze:

    Pewnie najpierw robisz siku a później ściągasz majty.

    Dlaczego tak sądzę?

    > W jakim sensie?
    > Ze to sluchawka a nie telefon zamienia numer na mowe ?

    A co wyżej napisałem, czytaczu ze zrozumieniem?

    > A jak sobie radza z polskim literami i polskimi nazwiskami ?

    Znacznie lepiej niż Ty ze spacją przed pytajnikiem :]

    > I mowisz, ze jak sie kupi drogą, to nie rozladuje sie, ani odmowi
    > polaczenia, gdy akurat chce sie w samochodzie pogadac ?

    Dlaczego ma się nagle rozładować? Samochodem też jeździsz bez paliwa do
    pracy np?

    > I moze jeszcze wybieranie glosowe dziala dobrze ... po polsku ? :-)

    Opisałem to o 18:22 :) w tym wątku :)

  • 9. Data: 2021-02-01 21:22:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    nie mam takiej funkcji w menu. Być może za stary telefon. mi5, miui10
    android 8

    ToMasz

  • 10. Data: 2021-02-01 22:46:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 21:22, ToMasz pisze:

    > nie mam takiej funkcji w menu. Być może za stary telefon. mi5, miui10
    > android 8

    To wejdź do ustawień i wyszukaj "odbieranie i kończenie połączeń" może
    być również dostępne w menu "dialera" (u mnie Android 9)
    Obrazek domyślny:
    https://i.ytimg.com/vi/zuvL1KmNQZM/maxresdefault.jpg