  • 1. Data: 2017-06-19 12:36:07
    Temat: Lewy pas to nie kółko różańcowe
    Od: p...@g...com

    http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecini
    anie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-ma
    ndaty,12187299/

    Lepiej późno niż wcale

  • 2. Data: 2017-06-19 12:55:08
    Temat: Re: Lewy pas to nie kółko różańcowe
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecini
    anie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-ma
    ndaty,12187299/

    > Lepiej późno niż wcale

    Hmmm, manipulują:

    "Przepisy są jednak jasne:
    "Kierujący pojazdem obowiązany jest jechać po prawej części jezdni na
    drodze dwujezdniowej"
    oraz
    "Kierujący obowiązany jest zajmować pas ruchu znajdujący się na prawej
    połowie jezdni dwukierunkowej o co najmniej czterech pasach ruchu"
    i wreszcie:
    "Kierujący pojazdem obowiązany jest jechać możliwie blisko prawej krawędzi
    jezdni".

    A w rzeczywistości mamy jeszcze:
    "Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może zajmować
    więcej niż jednego pasa."

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-06-19 13:55:32
    Od: p...@g...com

    Przekaz jest jasny żeby imbecyle się ogarnęły bo to już była jakaś paranoja. 3 pasy i
    70 km/h a tu melepety ciągną się 50 km/h lewym. Prawym wyprzedziłem kiedyś
    nieznakowany radiowóz który radośnie ciągnął sobie środkiem 60 km/h interwencji jakoś
    nie podjęto.

  • 4. Data: 2017-06-19 14:56:04
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    A z jakiego powodu miała by być interwencja?? Świateł nie miałeś włączonych
    czy przez telefon gadałeś?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2017-06-19 15:53:43
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > Przekaz jest jasny żeby imbecyle się ogarnęły bo to już była jakaś
    > paranoja. 3 pasy i 70 km/h a tu melepety ciągną się 50 km/h lewym.

    I nie dało sie prawym pojechać?

    > Prawym wyprzedziłem kiedyś nieznakowany radiowóz który radośnie ciągnął
    > sobie środkiem 60 km/h interwencji jakoś nie podjęto.

    I właśnie tacy jak Ty mandat za jazdę lewym pasem/wyprzedzanie prawym
    przyjmą bez mrugnięcia okiem...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2017-06-19 21:08:30
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-06-19 o 12:36, p...@g...com pisze:
    > http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecini
    anie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-ma
    ndaty,12187299/

    > Lepiej późno niż wcale

    Zapraszam na A8. tygodniowa akcja i dziura budżetowa miasta załatana...

    a.

  • 7. Data: 2017-06-19 21:17:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Miller Artur"

> [...]
    ndaty,12187299/

    > Lepiej późno niż wcale

    Zapraszam na A8. tygodniowa akcja i dziura budżetowa miasta załatana...
    ---
    W Niemczech to dopiero przylepiają się

  • 8. Data: 2017-06-20 07:17:30
    Od: p...@g...com

    O nie nie w zachodniopomorskim edukacja drogówki to min 10 lat i tak łatwo ich nie
    oddamy :-)

  • 9. Data: 2017-06-20 16:47:32
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    anie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-ma
    ndaty,12187299/

    >Zapraszam na A8. tygodniowa akcja i dziura budżetowa miasta załatana...

    Ja ostatnio spotkałem specjalistę na A1, jedzie sobie lewym pasem (a po
    horyzont pusto na obu).
    Dolatuje do niego prawym i tym prawym miąłem go wyprzedzić, ale ......
    .... ON włącza kierunkowskaz i leci na prawy , spoko może sie zagapił
    zafiksował spoko - ale nie ON mi zwolnił lewy abym mógł go wyprzedzić a
    potem jak juz byłem przed nim - dostojnie wrócił na Lewy.

    BUNIEK

  • 10. Data: 2017-06-20 17:42:12
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

> [...]
    > http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecini
    anie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-ma

    Fakt odwiedziłem Szczecin jakieś 2 miesiące temu i od razu mi się
    rzuciło w oczy to jeżdżenie lewym. Jako że nie znałem miasta i jechałem
    na nawigację to myślałem na początku że po prostu prawy pas zaraz będzie
    się kończył i miejscowi to wiedzą. Ale po chwili zrozumiałem że tutejsze
    typy tak mają :) Dziwnie się czułem jadać szybciej na prawym pasie niż
    pozostali na lewych. Ale ja przyzwyczajony do warszawskich zapierdalaczy
    lewopasowych.