  • 11. Data: 2017-06-20 20:23:26
    Temat: Re: Lewy pas to nie kółko różańcowe
    Od: p...@g...com

    to jest uleczalne ale policja musi się przyłożyć bo każdy przelot lewy -> prawy to
    minimum kilku takich gamonii, później taki mistrz chce zjechać np na Zdroje i
    dochodzi do niebezpiecznych sytuacji jak coś ciężkiego sunie prawym pasem. Jako ze
    jest to zbyt częste zachowanie można wykluczyć złą wole i zostaje tylko rażąca
    nieudolność :-)

    ps suchar ale na końcu materiału jest wyjaśniona różnica (taryfikator) pomiędzy
    wyprzedzaniem a omijaniem
    https://www.youtube.com/watch?v=MKVnZtdY8Hc

  • 12. Data: 2017-06-21 19:19:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Jun 2017 16:47:32 +0200, "BUNIEK" <m...@i...pl>
    wrote:
    > potem jak juz byłem przed nim - dostojnie wrócił na Lewy.

    No bo prawy pas pewnie dziurawy, nue dziwię mu się.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-06-22 11:04:20
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >No bo prawy pas pewnie dziurawy, nue dziwię mu się.

    Nie dziurawy identyczna nawierzchnia jak na lewym porostu dobra droga.

    Buniek