  • 1. Data: 2022-06-06 10:31:16
    Temat: Literatura ;) dysków
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Dwie literki Q i dwie literki S -- pod 64W10...
    Gdy chciałem podobnie dorzucić kolejną literkę -- 64W10 padł...
    (zrobiłem pamiątkowy snap, omyłkowo skasowałem, zapisałem
    ponownie i *chyba* mam)

    Literki Q wskazywały niby na tę samą partycję -- jedną exFAT,
    drugą NTFS; była exFAT, przeformatowałem na NTFS, ale wpis
    w menanadżerze dysków -- pozostał...

    Jedna literka S wskazywała na wirtualny DVD,
    zaś inna -- na dyskową partycję...

    Naraz miałem 4 HDD (na każdym masę partycji) i RAMdysk...
    Dwa HDD na USB.

    -=-

    BTW -- mała (codzienna) aktualizacja 64W10 pracującego na
    dwóch HDD przebiega w tle niezauważalnie. Duże (znacznie
    rzadsze) mogą dać pojedyncze lagowania (także/nawet
    uciążliwe) i wymagają restartów...

    WXP podczas dużych aktualizacji też był niemiły...
    Linuks -- także potrafi...

    -=-

    F-S kupiłem w pierwszej połowie sierpnia 2008 roku.
    Ten notebook gościł w sobie wiele HDD: 250 GB WDC,
    320 GB Toshiby, 250 GB WDC, 500 GB Seagate, kolejny
    500 GB Seagate, 500 GB Hitachi razem z ww. Toshibą
    i teraz dwa niskie Seagaty ST500LM021...

    Kupiony został z 250 WDC; po ~roku wymieniłem ów HDD na Toshibę;
    po ~2latach wstawiłem ponownie ww. WDC, aby wysłać laptop do
    serwisu, gdzie ów HDD został wymieniony na inny WDC...

    Wcześniej ów serwis ,,wymienił'' w tym laptopie płytę główną
    bez wymiany nru seryjnego tejże płyty... Ale HDD został
    wymieniony naprawdę -- choć był w pełni sprawny/zdrowy...

    LetMeRepair chyba nieźle obłowił się -- teraz na Allegro jest
    ogromny wybór nowych części do F-S... Polak potrafi... ;)

    -=-

    ST500LM021 są bardzo szybkie, jak na 2.5" HDD...

    --