  • 1. Data: 2012-06-15 10:19:07
    Temat: Łódź-Gdańsk utrudnienia
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry wszystkim,

    Za dwa tygodnie będę jechać z Bełchatowa do Gdańska
    -najprawdopodobniej przez Łódź, start ok. 3 nad ranem.
    A1 gotowa od Torunia, a co wcześniej?
    Wg targeo.pl tradycyjne wykopki na tym odcinku
    (Łódź-Toruń) powodują opóźnienie nawet do 30 min,
    choć z drugiej strony GDDkiA pokazuje tę trasę jako
    "zalecaną" na Euro :-)

    Jechał ktoś tamtędy i może powiedzieć, jak wygląda
    sytuacja w praktyce? Warto zawracać sobie
    głowę szukaniem jakiejś trasy alternatywnej?

    Dzięki z góry,

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 2. Data: 2012-06-15 12:05:44
    Temat: Re: Łódź-Gdańsk utrudnienia
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 08:19:07 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    >
    > Jechał ktoś tamtędy i może powiedzieć, jak wygląda
    > sytuacja w praktyce? Warto zawracać sobie
    > głowę szukaniem jakiejś trasy alternatywnej?

    Dwa tygodnie temu robiliśmy trasę Toruń-Łódź i odwrtonie.
    Całość to jakieś 2,5h w jedną stronę przy tempomacie na 105. Czas ten robię
    regularnie.

    --
    Franc

  • 3. Data: 2012-06-15 12:10:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Franc <s...@w...pl> writes:

    > Dwa tygodnie temu robiliśmy trasę Toruń-Łódź i odwrtonie.
    > Całość to jakieś 2,5h w jedną stronę przy tempomacie na 105. Czas ten robię
    > regularnie.

    105 na jednojezdniowej drodze z licznymi terenami zabudowanymi?

    MJ

  • 4. Data: 2012-06-15 12:21:21
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 12:10:21 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > 105 na jednojezdniowej drodze z licznymi terenami zabudowanymi?

    Oczywiście zwalniam na ogranicznieach, zwłaszcza w terenie zabudowanym.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2012-06-15 13:24:39
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.06.2012 Franc <s...@w...pl> napisał/a:

    > Dwa tygodnie temu robiliśmy trasę Toruń-Łódź i odwrtonie.
    > Całość to jakieś 2,5h w jedną stronę przy tempomacie na 105. Czas ten robię
    > regularnie.

    Czyli jak rozumiem większych problemów nie ma?
    Dzięki, odpuszczę sobie kombinowanie i pojadę prosto.

  • 6. Data: 2012-06-15 13:30:31
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 11:24:39 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > Czyli jak rozumiem większych problemów nie ma?
    > Dzięki, odpuszczę sobie kombinowanie i pojadę prosto.

    Płynna jazda. Na drodze masz Włocławek - jak zawsze dziurawy asfalt i
    łapanki w okolicach Anwilu.

    Niedaleko Torunia miejscami drogę puszczają kawałkami budowanej autostrady.

    Generalnie ja bym nie kombinował. IMHO nie ma sensu.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2012-06-15 14:26:41
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 15-06-2012 o 10:19:07 Dominik & Co
    <D...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jechał ktoś tamtędy i może powiedzieć, jak wygląda
    > sytuacja w praktyce? Warto zawracać sobie
    > głowę szukaniem jakiejś trasy alternatywnej?

    Będziesz jechał w nocy, więc nawet jak będą gdzieś remonty to tragedii nie
    będzie.

  • 8. Data: 2012-06-15 15:00:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michal,

    Friday, June 15, 2012, 12:10:21 PM, you wrote:

    > 105 na jednojezdniowej drodze z licznymi terenami zabudowanymi?

    Kapelusz z wrażenia Ci się spocił?

    --
    Best regards,
    RoMan