    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Logitech MX Keys w miodzie
    Date: Mon, 11 Jan 2021 23:19:07 +0100

    Czy da się odczyścić klawiaturę MX Keys po zalaniu herbatą z miodem?
    Połowa klawiszy - po zalanej stronie - chodzi z oporem. Zdjąłem nakładki
    kilku klawiszy, wymyłem brzegi nakładek i otworów płynem do mycia na
    spirytusie i niewiele to pomogło. Wewnątrz otworów pod klawiszami, na
    plastikowych elementach mechanizmu nie ma śladów po miodzie. Da się to
    jakoś umyć, czy fajna klawiaturka do kosza na elektrośmiecie? Pisanie na
    klawiaturze, której jedna strona chodzi, jakby była zlepiona miodem jest
    na dłuższą metę irytujące.