  • 1. Data: 2010-01-06 15:14:56
    Temat: Loteria BWM w Orange
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    Czesc,
    co sadzicie o tegorocznej loterii orange'a? Bedzie (albo juz jest)
    duze zainteresowanie? I czy w ogole taka forma promocja marki jest
    skuteczna?

  • 2. Data: 2010-01-07 14:17:19
    Temat: Re: Loteria BWM w Orange
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 6 Sty, 16:14, Jurek Jurek <t...@g...com> wrote:
    > Czesc,
    > co sadzicie o tegorocznej loterii orange'a? Bedzie (albo juz jest)
    > duze zainteresowanie? I czy w ogole taka forma promocja marki jest
    > skuteczna?

    No czy skuteczna...? Hmm... W późniejszym nękaniu swoich klientów to
    tak... Wysłałem 2 eski z głupiej ciekawości i potem dostawałem przez
    długi czas eski, że jestem już blisko nagrody, że fura jest już prawie
    moja, już praktycznie auto dla mnie... ;-)

  • 3. Data: 2010-01-07 15:54:07
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Mackenzi pisze:
> [...]
    > długi czas eski, że jestem już blisko nagrody, że fura jest już prawie
    > moja, już praktycznie auto dla mnie... ;-)

    po czym wyszedłeś na ulicę, szedłeś sobie spokojnie aż tu nagle
    potrąciło Cię BMW 3 bez kierowcy ;D

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-01-07 17:50:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Jurek Jurek" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > duze zainteresowanie? I czy w ogole taka forma promocja marki jest
    > skuteczna?

    Marka BMW jest marka o bardzo silnej pozycji, ale widac spece od zarzadzania
    nia stwierdzili, ze caly czas trzeba promowac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-01-08 11:10:01
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

> [...]
    > długi czas eski, że jestem już blisko nagrody, że fura jest już prawie
    > moja, już praktycznie auto dla mnie... ;-)

    A nie jest tak, ze mozna te smsy od loterii wylaczyc?

    Co do promowania marki, to mysle, ze zarowno bmw jak i orange rozglosu
    troche zalapie. Ponad 100 samochodow maja o lacznej wartosci 8.5 mln
    zl. W sumie to obie marki na tym zyskaja.

  • 6. Data: 2010-01-08 13:22:57
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2010-01-08 12:10, Jurek Jurek pisze:

    > A nie jest tak, ze mozna te smsy od loterii wylaczyc?

    Jest tak. Wysyłając KOLEJNEGO SMSa na numer 7400 (o treści STOP gwoli
    ścisłości), kosztującego 4,88zł. Święty spokój musi kosztować ;-)

    Marek

  • 7. Data: 2010-01-11 12:02:35
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    > Jest tak. Wysyłając KOLEJNEGO SMSa na numer 7400 (o treści STOP gwoli
    > ścisłości), kosztującego 4,88zł. Święty spokój musi kosztować ;-)
    >
    > Marek

    A to wylaczenie smsow z informacjami marketingowymi przez strone
    orange nie wystarczy?
    W sumie dobrze, ze dali przynajmniej taka mozliwosc. Choc mnie nawet
    by nie za bardzo to przeszkadzalo jakbym gral o taki bmw.

  • 8. Data: 2010-01-11 18:52:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jurek Jurek wrote:
    > Czesc,
    > co sadzicie o tegorocznej loterii orange'a? Bedzie (albo juz jest)
    > duze zainteresowanie? I czy w ogole taka forma promocja marki jest
    > skuteczna?

    jak chcesz wkurwic ludzi to to jest dobra droga, pdoobnei jak niby neoi
    glosniejsze reklamy w TV, wyjace i nie djaace sie latwo zamknac reklamy na
    stronach WWW.

  • 9. Data: 2010-01-11 19:31:12
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > jak chcesz wkurwic ludzi to to jest dobra droga, pdoobnei jak niby neoi
    > glosniejsze reklamy w TV, wyjace i nie djaace sie latwo zamknac reklamy na
    > stronach WWW.

    czyzby nie podobal Ci sie niby subtelny, w rzeczywistosci nachalny marketing
    franstelekompoland ?

  • 10. Data: 2010-01-12 14:34:32
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 11 Sty, 20:31, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > czyzby nie podobal Ci sie niby subtelny, w rzeczywistosci nachalny marketing
    > franstelekompoland ?

    Nawet jezeli sie nie podoba, to widac, ze jest skuteczny jezeli tutaj
    o nim dyskutujemy.
    Ale, abstrahujac od tego, a powracajac do tematu loterii, moim zdaniem
    nie jest to tylko negatywne przedsiewziecie. Jednak jakis tam
    dreszczyk tych emocji moze to wzniecic. "Wygralm czy nie wygralem"
    itp... :)