  • 1. Data: 2009-10-31 19:43:01
    Temat: Lumix TZ7 a katalogi zdjec na karcie
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie, czy Lumix TZ7 jakos potrafi segregowac zdjecia ? Bo mam
    go od tygodnia, robie , robie a zdjecia wciaz laduja w tym samym katalogu i
    troche zaczyna mnie to dziwic. W Canonie G6 zdjecia co jakis czas (24h?)
    byly zapisywane w kolejnym katalogu, tak samo w Nikonie 5600.
    Kupilem 8GB karte i sie zastanawiam czy mam je tam sam segregowac i
    przenosic do roznych katalogow czy wreszcie zacznie zapisywac je w jakims
    nowym katalogu.
    --

    -----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
    http://www.Meteoryty.pl marcin(at)meteoryty.pl

  • 2. Data: 2009-11-01 14:26:59
    Temat: Re: Lumix TZ7 a katalogi zdjec na karcie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Oct 2009 20:43:01 +0100, Meteoryty wrote:
> [...]
    >Kupilem 8GB karte i sie zastanawiam czy mam je tam sam segregowac i
    >przenosic do roznych katalogow czy wreszcie zacznie zapisywac je w jakims

    Panasloniki chyba tego nie robia. Przynajmniej te tansze.

    Co w sumie zadna wada - segregujesz sobie wygodnie w domu na
    komputerze, tak jak chcesz. A karte kasujesz zeby byla gotowa na
    nastepne akcje.

    J.

  • 3. Data: 2009-11-01 18:08:11
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    a do czego Ci te katalogi - robisz z nich dziennik ze swojego życia??
    Powiem szczerze, że jakoś nie potrzebuję żadnych katalogów - jedyne co
    mi przeszkadza w katalogach/plikach tworzonych przez aparat jest stan
    nazwy po 9999, czyli 0001. Może by ktoś w końcu rozwiązał ten problem,
    bo mi straszny bałagan robi w archiwum (na slajdach sam pilnowałem)!

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2009-11-02 11:02:12
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do roznych katalogow czy wreszcie zacznie zapisywac je w jakims nowym
    Nie wiem jak w tym modelu, ale w innych Lumixach co 1000 zdjęć powstawał nowy
    katalog.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-11-03 04:07:31
    Od: Piotr Sowiński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Les" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    nie wiem jak TZ7, ale mój TZ1 nadaje plikom siedmiocyfrowe nazwy np:
    P1010244. Po przekroczniu tysiąca tworzy się kolejny katalog z nazwami
    P1020244. Prosto i bezboleśnie.

    Pozdrawiam
    Piotr