  • 1. Data: 2009-11-02 11:35:57
    Temat: Re: [foto] Magiczne, jesienne Bieszczady
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Pawel Brzozowski <b...@y...ru> napisał(a):

    > Cześć,
    >
    > Zdjęcia magicznych Bieszczadów

    Od dawna podejrzewałem, że coś nie tak ze mną. Chyba jestem inny i pewnie
    niedorozwój bo mnie zaprezentowany efekt Waszego pleneru PODOBA SIĘ!!!

    Widzę wesołych, zadowolonych z życia i chwili prawdziwych LUDZI, a nie
    malkontentów liczących megapixele i chwalących się kto ma większą dziurę w
    pudełku bez obiektywu albo kto dalej nasika.

    Ci ludzie cieszą się zastanym krajobrazem, pogodą i samymi sobą. Widac to na
    każdym zdjęciu.

    Może te zdjęcia nie spełniają wszystkich kryteriów Panów Fotografów (jak ktoś
    nie czuje to nazywa się to ironia, tak, te dwa słowa przed nawiasem).
    Ze swej strony gratuluję.

    Jeszcze raz, bo może komuś umknęło, PODOBA MI SIĘ.

    Zaś za szczyt bufonady, zadęcia, kretyństwa i jeszcze paru innych rzeczy
    uważam wypowiadanie się na temat ludzi, których się nie zna, tylko dlatego bo
    nie umie sie czytać ze zrozumieniem. Zdjęcia nie muszą się wszystkim podobać
    i można je krytykować skoro są upublicznine ale ubliżanie swoją wypowiedzią
    autorom, toż to chamstwo czystej wody.

    Ja nie wiem, może zdjęcia są zbyt dosłowne (góra to góra, kwiatek to kwiatek
    a wesołe towarzystwo to wesołe towarzystwo), może za ostre (nie w sensie
    obróbki, ogólnie).

    To wszystko co miałem do powiedzenia i w żadne polemiki nie będę się wdawał,
    na zaczepki nie odpowiem. (wiem, że jestem głupi, nie znam sie na FOTOGRAFII,
    kretyn ze mnie i tyle)

    Na koniec powiem jeszcze - Ludzie róbcie swoje, prawdziwych artystów
    FOTOGRAFÓW jest niewielu, ale czy to znaczy, że my nie możemy robić zdjęć?

    Pozdrawiam
    MP

    PS
    Kiedyś w zamierzchłych czasach byłem na kempingu na wyspie na jeziorze
    Solińskim, do dziś myślałem, że byłem wtedy w Bieszczadach. Okazało się, że
    sie myliłem. Przepraszam wszystkich za to.

  • 2. Data: 2009-11-02 11:44:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > w pudełku bez obiektywu albo kto dalej nasika.
    > Ci ludzie cieszą się zastanym krajobrazem, pogodą i samymi sobą. Widac

    Nic tak niespelnionego frustrata nie wkur...a jak widok kogos usmiechnietego
    ;)

  • 3. Data: 2009-11-02 12:11:49
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Nic tak niespelnionego frustrata nie wkur...a jak widok kogos
    usmiechnietego ;)

    Toż napisałem przecie, że na zaczepki nie odpowiem;), (frustraci znowu nie
    zrozumieją)
    Pozdrawiam gorąco
    MP

  • 4. Data: 2009-11-02 13:17:28
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hcmia5$r8k$1@inews.gazeta.pl...

    > usmiechnietego ;)
    >
    > Toż napisałem przecie, że na zaczepki nie odpowiem;), (frustraci znowu nie
    > zrozumieją)
    Profesjonaliści też nie.

    Amatorze.

    ;)

  • 5. Data: 2009-11-02 16:25:36
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał:

    > Profesjonaliści też nie.
    >
    > Amatorze.
    >

    > ;)

    A czym się różni amator od profesjonalisty?
    Tym, że robi takie zdjęcia jakie chce i wtedy kiedy chce.
    Profesjonalista musi robić takie, jakie zamawia klient i wtedy, kiedy ma
    zamówienie.
    Co do jakości samych zdjęć - bywa różnie. Zdarza się, że te amatorskie są
    lepsze.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2009-11-02 20:43:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamówienie.
    > Co do jakości samych zdjęć - bywa różnie. Zdarza się, że te amatorskie są

    Dodam tylko, że często te najlepsze są robione badziewnymi kompaktami za
    kilka stówek, z czym onaniści sprzętowi nie mogą się pogodzić ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2009-11-03 00:15:53
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dodam tylko, że często te najlepsze są robione badziewnymi kompaktami za
    > kilka stówek, z czym onaniści sprzętowi nie mogą się pogodzić ;-)

    Tak więc rozumiesz, dlaczego PP (Prawdziwy Profesjonalista) nie zniży się do
    uczestniczenia w takiej farsowej imprezie.

    Tak całkiem serio, jeden z dość znanych fotografistów, zapytany, czy
    pojedzie na plener (podobny do proponowanych w tym wątku, choć organizowany
    "spontanicznie" odrzekł:
    "I po co mam tam jechać? Zdjęcia robić?"

    Lubię takie imprezy, bo z reguły towarzyszy im super klimat. Nawet, jeżeli
    pogoda wykluczy wykonanie jakichkolwiek zdjęć. A jeżeli można popracować -
    to jeszcze lepiej. A zupełnie super, jeżeli po wszystkim pojawi się wystawa,
    lub wydawnictwo.

    Organizatorom plenerów życzę wszystkiego najlepszego, a ich gościom co
    najmniej dobrej zabawy.

  • 8. Data: 2009-11-03 08:53:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Tak całkiem serio, jeden z dość znanych fotografistów, zapytany, czy
    > pojedzie na plener (podobny do proponowanych w tym wątku, choć
    > organizowany "spontanicznie" odrzekł:
    > "I po co mam tam jechać? Zdjęcia robić?"

    No i głupia odpowiedź, bo na plenery jeździ się po to, żeby sobie
    pogadać. Zdjęcia są nieważne dla tych, co już się napstrykali, natomiast
    młodzi je robią, bo... jeszcze się nie napstrykali, ale co chyba
    ważniejsze, bo mogą usłyszeć słowo na ich temat na wieczornym oglądaniu
    dorobku z dnia.

    Wyjątki to plenery w atrakcyjne miejsca (np. zamknięte zakłady
    przemysłowe itp).

    > Lubię takie imprezy, bo z reguły towarzyszy im super klimat. Nawet,
    > jeżeli pogoda wykluczy wykonanie jakichkolwiek zdjęć.

    Nie istnieje taka pogoda, kto tak twierdzi przyznaje się do
    nieopanowania warsztatu :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-11-03 10:45:13
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hcnsnp$m54$...@a...icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak więc rozumiesz, dlaczego PP (Prawdziwy Profesjonalista) nie zniży się
    > do uczestniczenia w takiej farsowej imprezie.

    Ja choć chyba jestem PP ( kilkanascie lat utrzymuje się z foto)
    to bym pojechał na taką imprezę, z GGF i innymi
    jeździłem na plenerki różne, i mimo że zdjęć kapitalnych nie przywoziłem
    zwykle,
    to dla ludzi i atmosfery bardzo warto :)
    i teraz mi tego brakuje....

    > Tak całkiem serio, jeden z dość znanych fotografistów, zapytany, czy
    > pojedzie na plener (podobny do proponowanych w tym wątku, choć
    > organizowany "spontanicznie" odrzekł:
    > "I po co mam tam jechać? Zdjęcia robić?"

    zblazowany.... bywa

> [...]
    > wystawa, lub wydawnictwo.
    >
    > Organizatorom plenerów życzę wszystkiego najlepszego, a ich gościom co

    podpisuję się pod tym

    pozdrawiam

    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 10. Data: 2009-11-03 10:56:01
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > zwykle,
    > to dla ludzi i atmosfery bardzo warto :)

    Moze chociaz jakis lokalny mikro-plenerek?
    Krzaki nadwislane, czy cos... ;)