  • 1. Data: 2011-04-21 05:55:44
    Temat: Odp: Re: Lusterka nie trzesace sie
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    Np Alan 42 Multi http://www.ceneo.pl/1768540
    Zdjęcia jak to wygląda na motocyklu masz w wątku o sprzedaży FJRy.
    Też myślę o czymś takim, po tym jak w zeszłym roku byłem zmuszony robić prawko
    ponownie, bo mnie psy w paru filmach nakręcili.

    Jarecki

  • 2. Data: 2011-04-21 15:13:48
    Temat: Re: Odp: Re: Lusterka nie trzesace sie
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Jarecki wrote:
> [...]
    > Też myślę o czymś takim, po tym jak w zeszłym roku byłem zmuszony robić prawko
    ponownie, bo mnie psy w paru filmach nakręcili.

    Jak to wyglada to mnie interere dosc mocno srednio. Interere mnie jak
    sie w praktyce tego uzywa, jakie slychawki/mic, jak podlaczone, jakie sa
    realia. Nie chce mi sie eksperymentowac jak w aucie, nie mam czasu.
    K.

  • 3. Data: 2011-04-21 16:42:11
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 21 Kwi, 17:13, kocyk <k...@Z...pl> wrote:
> [...]
    > sie w praktyce tego uzywa, jakie slychawki/mic, jak podlaczone, jakie sa
    > realia. Nie chce mi sie eksperymentowac jak w aucie, nie mam czasu.

    coś mi się zdaje że cb na moto to bajer
    jeśli jeździsz w dzień to niepotrzebny mikrofon, zawsze się ktoś pyta
    i jeśli dzieje się coś ciekawego na drodze na pewno usłyszysz to w
    radiu.
    jeśli chodzi o rf gain to problem rozwiązuje przeciągnięcie
    potencjometru przy sprzęgle (okrągły zabudowany, taki jak w radiach fm
    do strojenia stacji) - na nierównościach nie ma ryzyka jednorazowo
    podgłośnić z minimum do maks. i odwrotnie, to samo tyczy sie
    głośności,
    przy turystycznych prędkościach mała szansa żeby ktoś cię wyraźnie
    usłyszał, chyba że zamiast mikrofonu zastosujesz laryngofon, ale to
    kolejne kłopoty zakładania pod ubranie
    a nasłuch, sam nasłuch ok do dość wysokich prędkości w zależności od
    rodzaju słuchawki i wyciszenia w kasku,
    zasięg- nie wiem jak z poprowadzeniem anteny, ale długa nie będzie i
    zasięg pewnie do 5km.(?)