  • 41. Data: 2011-04-22 07:49:06
    Temat: Re: Lusterka nie trzesace sie
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ior7o7$isr$3@news.onet.pl...
    > Źle to ująłem - RF-gainem i głośnością.

    No i o to chodziło.

    Pzdr

    JKK

  • 42. Data: 2011-04-22 09:07:33
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 22.04.2011 kocyk <k...@Z...pl> napisał/a:

    > 1. Co to jest recznie zitnegrowane EP 630?

    Takie dość małe słuchawki douszne, zmodyfikowane nieco przy użyciu zatyczek.

    > 2. Ma to rf gain?

    To tani ręczniak, ma małą antenę i raczej nie ma problemu że za dużo słychać.
    Z cudów to ma ASQ (albo ASC jak kto woli), i DW.

    Za to żeby usłyszeć że stoją, kręcą się zupełnie wystarczy. Pokręteł używam
    gdy gdzieś są lokalne zakłócenia, albo zaczną gadać o dafcach, czy o innej
    polityce.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 43. Data: 2011-04-22 13:42:59
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 21 Kwi, 23:11, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Zniweluj sobie najpierw drgania kierownicy, ciezarkami na ten przyklad.

    ... oraz/lub gumami w mocowaniu kierownicy do polki.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300, c1

  • 44. Data: 2011-04-22 14:40:14
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 20-04-2011 o 22:48:41 Qlfon <r...@l...pl> napisał(a):
    > CB rządzi

    I na własnym motocyklu słuchać po niewoli różnych półgłówków? To już bym
    wolał mandat.

    --
    Nikanor

  • 45. Data: 2011-04-22 22:16:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-22, Nikanor <n...@g...pl> wrote:

    > I na własnym motocyklu słuchać po niewoli różnych półgłówków? To już bym
    > wolał mandat.

    Ale punkty sa bezcenne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2011-04-23 05:53:15
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użyszkodnik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał :

    > Ktory rok?

    Na pewno 97..99 ma lusterka montowane do kierownicy przez tuleje
    gumowo-metalowe. Stuleja jest przykręcona do kierownicy i dopiero do tuleji
    pałąk lusterka. Inna sprawa jest to, ze sama kierownica siedzi w gornej
    półce na silentblockach - da sie przyzwyczaic. Motor V2 i faktycznie obrazem
    nie rzuca. Nawet numer rejestracji auta jadacego kilkadziesiąt metrow z tyłu
    jestem w stanie odczytac. Na alledrogo bedzie ciezko znalezc oryginaly. Na
    pierwszy rzut oka oryginalne lusterka maja dluzsza gumke oslaniajaca dolna
    czesc pałąka, chowajaca w/w silentblock. Jeden gosciu sprzedaje teraz na
    alledrogo bardzo podobne za 120 zeta piszac ze nie sa to chinskie podrobki -
    owszem sa to podrobki, tyle ze hiszpanskie :). Chinskie kosztuja 20pln/szt.

    W FJ, gdzie lusterka były montowane do stelaza owiewki niemalze na sztywno,
    był taki dosc ciekawy patent polegajacy na obecnosci ciezarka (kilkadziesiat
    g) w obudowie lusterka. Ciezarek rzecz jasna byl odpowiednio zabezpieczony -
    sparciałą z racji wieku - gąbką by nie rysowac lusterka. Polegało to na
    przestawieniu (obnizeniu) czestotliwosci drgan wlasnych lusterka - taki
    uklad mniej sie wzbudzal. Bez ciezarka widac bylo o wiele gorzej. Zawsze
    mozna zrobic prosty tescik przyklejajac prowizorycznie tasma kawalek buca
    (100g ?) do lusterka i zobaczyc jaki jest tego efekt. Moze sie okazac, ze
    lustro bedzie skakac przy tych obrotach, przy ktorych wczesniej nie skakalo,
    a przy innych sie uspokoi.

    --
    ARO
    transalp

  • 47. Data: 2011-04-25 19:30:18
    Od: "news.gazeta.pl" <g...@f...com>

    "ARO" <a...@p...pl> wrote in message news:iotpg6$5ok$1@news.onet.pl...

    > Na pewno 97..99 ma lusterka montowane do kierownicy

    No pelen szacun normalnie!

    Faktycznie mam 99r

    Myslalem, ze sie znam na transalpie, ale zeby wiedziec ze tylko przez te
    trzy lata mu sie lusterka nie trzesly to nie wiedzialem.

    Wszystko dokladnie tak jak kolega opisal.

    pozdro

    greg