  • 1. Data: 2022-03-20 23:57:23
    Temat: Lutowanie aluminium cyną i lutownicą - szkolenie za frico
    Od: a a <m...@g...com>

    Jak będą zainteresowani, to znajomy zrobi filmik

  • 2. Data: 2022-03-21 12:14:50
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-03-20 o 23:57, a a pisze:
    > Jak będą zainteresowani, to znajomy zrobi filmik
    Filmików o lutowaniu aluminium, jest na YouTube jest dużo.
    Można też poczytać np. to:
    https://ep.com.pl/rynek/prezentacje/11104-ivichem-cz
    yli-jak-lutowac-aluminium-i-inne-metale-ktore-nie-ul
    egaja-zwyklej-lutownicy

    WM

  • 3. Data: 2022-03-22 02:41:50
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 21 March 2022 at 12:14:53 UTC+1, WM wrote:
> [...]
    > Można też poczytać np. to:
    > https://ep.com.pl/rynek/prezentacje/11104-ivichem-cz
    yli-jak-lutowac-aluminium-i-inne-metale-ktore-nie-ul

    ale znajomy lutował aluminium zwykłą lutownicą z grotem i zwykłą cyną
    i nauczył się tego w technikum, 50 lat temu

    Koniec przerwy na reklamy z syfowego serwisu, który ma wszystkie funkcje
    szpiegotronowe wlączone defaultowo, a nie wyłączone, zgodnie z etyka internetową

    50 lat temu nie bylo internetu, reklam internetowych, a dalo się lutowac aluminium

  • 4. Data: 2022-03-22 20:32:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-03-22 o 02:41, a a pisze:
    > i nauczył się tego w technikum, 50 lat temu

    Aspiryną?

    Robert

  • 5. Data: 2022-03-22 20:51:53
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 22 March 2022 at 20:32:39 UTC+1, r...@g...com wrote:
    > Aspiryną?
    >
    > Robert
    masz jeszcze 2 odpowiedzi
    zgaduj dalej

  • 6. Data: 2022-03-23 11:44:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2022 20:32:40 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Aspiryną?

    Aspiryna i podobne kwasy były bardzo skuteczne, zwłaszcza przy lutowaniu
    różnych starych zaśniedziałych urządzeń - np. jak ktoś przytargał stare
    radio albo jakiś mikrofon.
    Tylko trzeba było uważać na nos, aby bezpośrednio mie wdychać dymku, bo to
    było nieprzyjemne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2022-05-31 07:04:22
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On 3/22/22 8:51 PM, a a wrote:

    > masz jeszcze 2 odpowiedzi
    > zgaduj dalej

    Chyba chodzi Ci o lutowanie w osłonie olejowej?
    To najprostsza metoda i czasem udaje się to i owo polutować :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 8. Data: 2022-05-31 13:17:01
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 31 May 2022 at 07:04:24 UTC+2, Wiesiaczek wrote:

> [...]
    > "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    > Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
    > Ja chcę pić w wolnym kraju, niech żyje POLEXIT!
    Yes yes yes
    Nagroda Ministra Innowacji jest twoja