  • 1. Data: 2010-11-21 17:17:10
    Temat: MZ 251 Dziwna sprawa ze sprzęgłem
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam serdecznie wszystkich. Potrzebuje waszej pomocy bo nie wiem co jest
    grane, mianowicie kupiłem od znajomego MZ ETZ 251. Etka była do samego
    końca sprawna wszystko chodziło na cacy, czekała na mnie 5 miesiące w jego
    garażu . Dziś gdy ją odkupiłem chciałem odpalić, były małe problemy, była
    zalana itd, ale poradziłem sobie z tym. Problem pojawił się gdy nacisnąłem
    sprzęgło zrobiło się jakieś takie luźne a gdy końcówka już załapała
    zaczęło trochę hałasować, jakoś tak szumieć i ciągnie jak cholera, gdy
    wbije jedynkę to w zasadzie etka jedzie, ledwo co ja utrzymuje w miejscu,
    oczywiście biegu już nie da się zmienić na luz. Co mogło się stać?? Kolega
    mówił, że w zeszłym sezonie wymieniał sprzęgłu na nówkę i chodziło super,
    teraz po 5 miesięcznym postoju ciągnie jak cholera i hałasuje. Bardzo
    proszę o pomoc. pozdrawiam

    Szymon

  • 2. Data: 2010-11-21 17:27:31
    Temat: Re: MZ 251 Dziwna sprawa ze sprzęgłem
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-21 18:17, power_bit pisze:
> [...]
    > sprzęgłu na nówkę i chodziło super, teraz po 5 miesięcznym postoju
    > ciągnie jak cholera i hałasuje. Bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam

    linke sprzegla sobie wymien

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-11-21 17:59:19
    Temat: Re: MZ 251 Dziwna sprawa ze sprzÄ&#65533;gĹ&#65533;em
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    To nie ma nic wspólnego z linką sprzęgła. Sprzęgło jest za chwile go nie
    ma i ten hałas... hm.. może tarcze się skleiły czy coś, może wymiana oleju
    coś pomoże co myślicie?? Mam 100% pewność, że motor zanim trafił na kilka
    miesięcy do garażu był sprawny.

  • 4. Data: 2010-11-21 18:30:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > oleju coś pomoże co myślicie?? Mam 100% pewność, że motor zanim trafił
    > na kilka miesięcy do garażu był sprawny.

    To se kurwa rozbierz, obejrzyj i pizdy nikomu nie zawracaj...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-11-21 18:33:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-21 19:30, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "power_bit"<power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > To se kurwa rozbierz, obejrzyj i pizdy nikomu nie zawracaj...

    Zes mnie ubiegl :)

  • 6. Data: 2010-11-21 18:37:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:icbomb$2mi$1@news.onet.pl... W dniu 2010-11-21 19:30, Grzybol pisze:
    > Zes mnie ubiegl :)

    Jułelkom.

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-11-21 19:42:36
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Grzybol"
    "Kuczu"
    To se kurwa rozbierz, obejrzyj i pizdy nikomu nie zawracaj...
    Zes mnie ubiegl :)
    Jułelkom.

    Chlopaki to powazne forum jest

    --
    Tytus
    skuters

  • 8. Data: 2010-11-21 21:10:02
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Tytus pisze:
    ...>8
    > *** "Grzybol"

    Ty, przestan tego trolla z wora wyciagac!!

    A co do sprzegla - w MZ jest taka pokrywka pod ktora zamocowany jest
    slimak (czy jak to nazwac) bedacy wyciskiem sprzegla.
    Zdejmij ta klapke (jest po tej stronie silnika gdzie wchodzi linka
    sprzegla) i po poluznieniu srubek przekrec w lewo az do czasu gdy
    wyczujesz lekki opor a linka sprzegla sie naprezy.
    Zakrac i powinno byc OK. Jesli nie - sprobuj faktycznie wymienic linke.

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe
    MZ250TS

  • 9. Data: 2010-11-21 22:59:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 17:17:10 +0000 (UTC), power_bit napisał(a):

> [...]
    > mówił, że w zeszłym sezonie wymieniał sprzęgłu na nówkę i chodziło super,
    > teraz po 5 miesięcznym postoju ciągnie jak cholera i hałasuje. Bardzo

    Są dwie możliwości - albo się po prostu przestwiła płytka regulacyjna, albo
    też sprzęgło spadło ze stożka wału.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2010-11-22 06:45:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:icc1rh$4jd$1@news.onet.pl...
    > Sir Piernik

    Ty starcze jeszcze żyjesz? Mówili, że już dawno na syfilis ległeś...

    --
    Grzybol