  • 1. Data: 2009-03-12 19:58:00
    Temat: MacOS X a DirectX
    Od: "mx" <m...@n...to>

    Witam

    Czy jest moze jakis opensource'owy / platny projekt umozliwiajacy latwe
    przeniesienie aplikacji urzywajacej Direct3D 9
    na MacOS'a ? (kodu directowego jest sporo, skomplikowane shadery, defered
    rendering, GPU computing itp, itd. ogolnie parem mega c++'a)
    Oczywiscie BEZ przepisywania aplikacji na OpenGL'a - chodzi o to aby
    zarzadzac dalej w miare jednym projektem
    a nie jego osobnymi (chocby ze wzgledu na specyfike api) wersjami na macOS'a
    i windowsa
    (cale ui jest w quicktime'mie wiec tu problemow nie przewiduje raczej :D)

    Takie tylko rozeznanie przeprowadzam.

    jak wydajnosiowo sprawdzaja sie projekty typu :
    http://www.codeweavers.com/compatibility/browse/grou
    p/?app_parent=4100

    (powiedzmy ze mam 4 procesorowego mac'a (opartego na intelu) z radeonem HD -
    o ile procent wolniejsza bedzie aplikacja 3d odpalona w tym emulatorze,
    od takie odpalonej na natywnie zainstalowanym na tym samym sprzecie
    windowsie ? -- oczywiscie pominawszy marketingowe przechwalki ze strony
    producentow tego typu softu :))

  • 2. Data: 2009-03-12 23:11:46
    Temat: Re: MacOS X a DirectX
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    mx wrote:
    > Oczywiscie BEZ przepisywania aplikacji na OpenGL'a - chodzi o to aby
    > zarzadzac dalej w miare jednym projektem

    może jednak lepiej przepisać. MacOSX ma doskonałe wsparcie dla OpenGL,
    Windows też wspiera OpenGL. Wprawdzie w tym drugim przypadku więcej
    zależy od driverów, ale jeżeli program ma swoje wymagania to nowoczesne
    karty mają bardzo przyzwoite drivery wspierające shadery (OpenGL 2.1 i
    nowsze).

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 3. Data: 2009-03-13 00:24:18
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 12 Mar 2009 19:58:00 -0000, mx <m...@n...to> wrote:

> [...]
    > macOS'a i windowsa
    > (cale ui jest w quicktime'mie wiec tu problemow nie przewiduje raczej :D)

    Pare gier przeniesiono za pomocą Cider:
    http://www.transgaming.com/products/cider/

    Wg zacytowanego w tym mailu benchmarku ponoć Wine/Cedega jest nawet szybsze niż
    Windows:
    http://www.winehq.org/pipermail/wine-devel/2007-Apri
    l/055858.html

    Wersja pod Mac OS X może nie być tak dobrze zopytmalizowana, ale generalnie powinna
    być w tej samej klasie.

    Zrób demo, które pójdzie pod linuksową wersją i wrzuć linka na pl.comp.sys.macintosh.
    Jak flejm ucichnie, to ktoś ci podrzuci rezultaty spod CrossOver/Darwine :)

    --
    this.author = new Geek("porneL");