  • 1. Data: 2021-09-16 23:38:21
    Temat: Maciej Przegląd?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    (RadoslawF, do nogi!)

    Tak chciałem zapytać czy macie przeglądy swoich wehikułów?

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af7

  • 2. Data: 2021-09-17 00:39:22
    Temat: Re: Maciej Przegląd?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:si0dgf$fgd$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Tak chciałem zapytać czy macie przeglądy swoich wehikułów?

    od niedawna :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2021-09-17 08:29:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2021 o 23:38, ii pisze:
    > (RadoslawF, do nogi!)
    >
    > Tak chciałem zapytać czy macie przeglądy swoich wehikułów?
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af7

    Ja w tym roku na moto nie robiłem. Wyszło mi że tak rzadko jeździłem, że
    bardziej mi się opłaca bez:P

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-09-18 00:23:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.09.2021 o 08:29, Shrek pisze:

    > Ja w tym roku na moto nie robiłem. Wyszło mi że tak rzadko jeździłem, że
    > bardziej mi się opłaca bez:P

    No tak, no tak, ale jak zapomnimy to w końcu możemy zapłacić. Czy nie
    można jakoś wyprowadzić się z tego kraju?

  • 5. Data: 2021-09-18 00:24:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.09.2021 o 00:39, PiteR pisze:
    > in <news:si0dgf$fgd$1@news.icm.edu.pl>

    > od niedawna :)

    Bo ja to nawet nie bardzo wiem gdzie mam a gdzie nie mam. Informujcie
    jakby były potrzebne to zrobię ;-)

  • 6. Data: 2021-09-18 07:34:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.09.2021 o 00:23, ii pisze:

    > No tak, no tak, ale jak zapomnimy to w końcu możemy zapłacić. Czy nie
    > można jakoś wyprowadzić się z tego kraju?

    Chyba nie ma jakiś fundamentalnych przeszkód.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-09-19 11:12:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:si34h4$7et$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Czy nie można jakoś wyprowadzić się z tego kraju?

    Wyprowadzić się łatwo. Trudniej wrócić do biedy i bałaganu.

    --
    Piter

    jak zarobiłem pierwszy milion?
    sprzedałem mieszkanie po babci na mokotowie

  • 8. Data: 2021-09-19 14:17:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.09.2021 o 07:34, Shrek pisze:

    > Chyba nie ma jakiś fundamentalnych przeszkód.

    Właściwie to same fundamentalne są.

  • 9. Data: 2021-09-19 14:17:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.09.2021 o 11:12, PiteR pisze:
    > in <news:si34h4$7et$1@news.icm.edu.pl>

    > Wyprowadzić się łatwo. Trudniej wrócić do biedy i bałaganu.

    Co masz na myśli?