  • 1. Data: 2021-09-14 11:10:40
    Temat: Komunistyczna Anglia
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "Brytyjczycy wyłączą ładowarki elektrykom"

    (RadekF do nogi)
    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af5

  • 2. Data: 2021-09-14 11:31:33
    Temat: Re: Komunistyczna Anglia
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-14-września-2021 o 11:10, ii pisze:
    > "Brytyjczycy wyłączą ładowarki elektrykom"
    >
    > (RadekF do nogi)
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af5

    I co?
    Fotowoltaika z własnymi akumulatorami odłączona od sieci MA SENS.
    Ale jest DROGA
    Czyli NIE MA SENSU ;-)

  • 3. Data: 2021-09-14 12:04:46
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.09.2021 o 11:10, ii pisze:
    > "Brytyjczycy wyłączą ładowarki elektrykom"
    >
    > (RadekF do nogi)
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af5

    I tak by było jasne. Oni chcą codziennie w pewnych godzinach wyłączać
    ładowarki, ale te domowe a nie publiczne. Czyli wszyscy są równi ale są
    jeszcze równiejsi.

    I tak, faktycznie niekiedy energii brakuje i jak najbardziej należałoby
    coś zrobić by tak się nie działo np zachęcać ludzi do korzystania w
    innych godzinach. Tylko dlaczego dyskryminować indywidualnych
    użytkowników. Jak już to wyłączamy właśnie te duże ładowarki. Niech
    ludzie zjadą i zjedzą sobie obiad (w razie potrzeby 2 obiady). A
    generalnie należy ograniczyć wszystkim. I to nie tylko ładowarki, ale w
    ogóle. I oni chcą im wyłączać prąd na 30 minut.

    Co mnie mogłoby skłonić do ładowania w innych godzinach to lepsza cena.
    Rzadko potrzebuję od razu ładować samochód. To zdarza się tylko w
    trasie, gdy chcę dalej jechać.

  • 4. Data: 2021-09-14 13:11:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2021 11:10:40 +0200, ii wrote:
    > "Brytyjczycy wyłączą ładowarki elektrykom"
    > (RadekF do nogi)
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af5

    Wyglada na kiepski zart, biorac pod uwage,
    ze maj juz wyznaczony rok zakazu sprzedazy aut spalinowych.

    Ale co tam - najwyzej sie obiad przedluzy :-)

    A tak po prawdzie - to o "inteligentnych sieciach" mowi sie od dawna -
    fajnie by bylo, gdyby w miare potrzeby dalo sie zmniejszyc pobor
    energii.
    Wylaczyc ladowarki, czy zmniejszyc moc, ograniczyc klimatyzatory itp.

    A moze nawet dac do sieci troche energii z baterii samochodow.

    J.

  • 5. Data: 2021-09-14 13:17:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/09/2021 10:10, ii wrote:
    > "Brytyjczycy wyłączą ładowarki elektrykom"
    >
    > (RadekF do nogi)
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af5

    The Times to jest taki odpowiednik Faktu, Super Expreesu albo ogolnie
    papieru toaletowego. Wiec tego typu historie powtarzane przez polskie
    portale mozna sobie wydrukowac i wytrzec nimi dupe gdy podczas kolejnej
    fali covid-19 go zabraknie w sklepach. Tu masz stanowisko National Grid
    w tej sprawie:
    https://www.nationalgrid.com/stories/journey-to-net-
    zero-stories/can-grid-cope-extra-demand-electric-car

  • 6. Data: 2021-09-14 15:34:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.09.2021 o 11:31, _Master_ pisze:

    > I co?
    > Fotowoltaika z własnymi akumulatorami odłączona od sieci MA SENS.
    > Ale jest DROGA
    > Czyli NIE MA SENSU ;-)

    Po co ma być odłączona?

  • 7. Data: 2021-09-14 15:39:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.09.2021 o 13:11, J.F pisze:

> [...]
    > energii.
    > Wylaczyc ladowarki, czy zmniejszyc moc, ograniczyc klimatyzatory itp.

    Czego nie wyłączać i dlaczego akurat tego?

    > A moze nawet dac do sieci troche energii z baterii samochodow.

    To jest wszystko kwestia ceny.

  • 8. Data: 2021-09-14 15:45:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.09.2021 o 13:17, K pisze:

> [...]
    > w tej sprawie:
    > https://www.nationalgrid.com/stories/journey-to-net-
    zero-stories/can-grid-cope-extra-demand-electric-car

    Ten twój artykuł jest kompletnie o niczym.

  • 9. Data: 2021-09-14 16:10:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2021 15:39:29 +0200, ii wrote:

    > Czego nie wyłączać i dlaczego akurat tego?

    Internetu nie chcesz wylaczac :-)
    Szpitala, przedszkola, telefonu, komputera, tramwaju, metra, pociagu
    itp ...

    > To jest wszystko kwestia ceny.

    Ktora na razie niebotycznie wysoka, gdyby chciec baterie np na 24h ..

    J.

  • 10. Data: 2021-09-14 16:45:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2021 o 11:10, ii pisze:
    > "Brytyjczycy wyłączą ładowarki elektrykom"
    >
    > (RadekF do nogi)
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af5

    Hehe - smartgrid w praktyce. 640Wh powinno wystarczyć każdemu:P

    --
    Shrek