  • 1. Data: 2004-04-07 11:47:39
    Temat: Maile od m...@c...org
    Od: "PiotrB" <p...@w...poznan.pl>

    Na pewno dostajecie maile od MPA/A ( m...@c...org ) podpisane przez
    nijakiego Thomas Temple
    Dyrektor Worldwide Internet Enforcement w sprawie udostepniania w p2p filmu
    X przez hosta o IP X . Co wlasciwie powininno sie zrobic? Adresow IP mam
    /21 i sa przydzielane dla klientow dynamicznie na 3 godz. Dzwonic do
    klientow, przesylac im mail , podawac dane do MPAA?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-04-07 12:00:23
    Temat: Re: Maile od m...@c...org
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    PiotrB wrote:
    > Co wlasciwie powininno sie zrobic?

    Jak zwykle - najpierw zapoznać się z archiwum grupy.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 3. Data: 2004-04-07 12:23:25
    Od: "PiotrB" <p...@w...poznan.pl>

    Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <_...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zwykle - najpierw zapoznać się z archiwum grupy.

    Oki ale dogrzebalem sie tylko 1 Q i 1 A. Bez rozwiniecia tematu :)
    Piotr

  • 4. Data: 2004-04-07 14:09:22
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Wed, 7 Apr 2004 13:47:39 +0200, PiotrB wrote:

    > klientow, przesylac im mail , podawac dane do MPAA?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Raczysz żartować. Tzn. możesz im podać, ale po tym już nie będziesz mieć
    zmartwień z klientami (z powodu ich braku - jak się dowiedzą, że to
    zrobiłeś, sami cię opuszczą :). Co MPAA "ma" do naszego kraju? To tak,
    jakby ZASP ścigał ludzi na własną rękę w USA.

    --
    Tom

  • 5. Data: 2004-04-07 14:44:17
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    tm wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Raczysz żartować. Tzn. możesz im podać, ale po tym już nie będziesz mieć
    > zmartwień z klientami (z powodu ich braku - jak się dowiedzą, że to
    > zrobiłeś, sami cię opuszczą :).

    Żeby tylko - ustawa o ochronie praw osobowych bardzo wyraźnie określa,
    kiedy można dane osobowe udostępniać.

    > Co MPAA "ma" do naszego kraju? To tak, jakby ZASP ścigał ludzi na własną rękę w
    USA.

    Może mieć pod warunkiem podjęcia kroków prawnych zgodnych z uregulowaniami
    w Polsce. Od 1 maja będzie im łatwiej ..

  • 6. Data: 2004-04-07 15:19:52
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Andrzej Bursztynski wrote:

    > Żeby tylko - ustawa o ochronie praw osobowych bardzo wyraźnie określa,
    > kiedy można dane osobowe udostępniać.

    odnosi sie do tego takze tajemnica telekomunikacyjna z ustawy
    o Prawie Telekomunikacyjnym.

    --

    ta pani przyszla z tym dyskiem i z nim wychodzi.

  • 7. Data: 2004-04-07 15:49:54
    Od: "Piotr" <p...@w...poznan.pl>

    > zrobiłeś, sami cię opuszczą :). Co MPAA "ma" do naszego kraju? To tak,
    > jakby ZASP ścigał ludzi na własną rękę w USA.

    MPAA moze nic, a nazwa FOTA nic ci nie mowi?
    Wiem ze FOTA (Fundacja Ochrony Twórczości Audiowizualnej) dziala i jest
    skuteczna. Nie wiem na ile interesuja ja "domowi" piraci.

    Piotr

  • 8. Data: 2004-04-07 23:16:20
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "Piotr" <p...@w...poznan.pl> wrote :

    > Nie wiem na ile interesuja ja "domowi" piraci.

    Piratem w polsce jest osoba sprzedajaca i kupujaca. Maile do dev/null i
    zapomniec.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 9. Data: 2004-04-07 23:28:16
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Wed, 7 Apr 2004 23:16:20 +0000 (UTC)
    RusH <r...@p...pdi.net> wrote:

    > Maile do dev/null i
    > zapomniec.

    /dev/null ;)

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 10. Data: 2004-04-08 05:55:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    PiotrB <p...@w...poznan.pl> napisał(a):
    > Oki ale dogrzebalem sie tylko 1 Q i 1 A. Bez rozwiniecia tematu :)

    Poszukaj lepiej, była duża dyskusja.

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.1 http://www.oept.it-faq.pl/