  • 1. Data: 2009-12-16 13:25:39
    Temat: Mały aparat z niskim szumem
    Od: "Grzegorz" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Ostatnio użytkowałem Fuji F50fd ale niestety został zgubiony i potrzebuję coś
    pilnie na zamianę.

    Krótko użytkowałem Sony Alfa 300 gdzie było widać wyraźną różnicę, ale na chwilę
    obecną cena robi swoje.

    Idealnie gdyby aparat miał:
    - małe rozmiary
    - niskie szumy do ISO 400
    - dobrą ostrość
    - na szeroki kąt raczej już nie liczę

    Zastosowanie:
    - robienie zdjęć produktów do sklepu internetowego (zwykle ze statywu)
    - wszystko pozostałe

    Modeli jest cała masa, ale nie siedzę w temacie dlatego liczę na jakąś podpowiedź.

    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-12-16 14:05:09
    Temat: Re: Mały aparat z niskim szumem
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - wszystko pozostałe
    >
    > Modeli jest cała masa, ale nie siedzę w temacie dlatego liczę na jakąś

    Moze canon ps s90?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2009-12-16 15:15:35
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 16 Gru, 14:25, "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > - wszystko pozostałe
    >
    > Modeli jest cała masa, ale nie siedzę w temacie dlatego liczę na jakąś podpowiedź.

    Jeśli spodobała Ci sie lustrzanka, to kup sobie jakiś starszy model z
    drugiej ręki, będzie i taniej i lepiej niż z jakimkolwiek kompaktem z
    maciupką matrycą. Niestety gorzej będzie z małymi rozmiarami, ale np
    taki E-400/410/420 ....

  • 4. Data: 2009-12-16 15:20:46
    Od: "Grzegorz" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > drugiej ręki, będzie i taniej i lepiej niż z jakimkolwiek kompaktem z
    > maciupką matrycą. Niestety gorzej będzie z małymi rozmiarami, ale np

    quent zaproponował Canona s90 - wygląda fajnie, ale ta cena 1600 zł - to już
    blisko do nowego Sony Alfa 350 za 1800.

    Niestety aparat musi być nowy - zakup na firmę.

    Myślałem o małym do ceny max. 800 zł, bo za blisko 2k to już wolę lustrzankę do
    takich zastosowań.

  • 5. Data: 2009-12-16 15:30:55
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

> [...]
    >
    > Niestety aparat musi być nowy - zakup na firmę.
    > Myślałem o małym do ceny max. 800 zł, bo za blisko 2k to już wolę

    I to zasadniczy blad w tym mysleniu.
    Lustrzanka do takich zastosowan to "armata na komary"...
    Dobrym kompaktem zrobisz to duzo szybciej i latwiej,
    chyba, ze robisz to na plakaty.
    ---

  • 6. Data: 2009-12-16 16:07:46
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Zastosowanie:
    > - robienie zdjęć produktów do sklepu internetowego (zwykle ze statywu)
    > - wszystko pozostałe

    To naprawdę ciekawy wachlarz zastosowań ;-))))). Zwłaszcza "wszystko
    pozostałe" ;-)))

  • 7. Data: 2009-12-16 16:14:14
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Robert_J pisze:

    > To naprawdę ciekawy wachlarz zastosowań ;-))))). Zwłaszcza "wszystko
    > pozostałe" ;-)))

    Safari i astrofotografia ;) chyba przekroczy ten budżet ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 8. Data: 2009-12-16 17:32:35
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    > Safari i astrofotografia ;) chyba przekroczy ten budżet ;).

    Zapomniałeś o podwodnych ;)

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 9. Data: 2009-12-16 18:06:39
    Od: "Grzegorz" <s...@p...onet.pl>

    > Zapomniałeś o podwodnych ;)

    Chodziło razem o "u cioci na imieninach" czy "wspomnienia z wakacji" :)

    Grzegorz

  • 10. Data: 2009-12-16 20:12:52
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 16 Gru, 16:20, "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Niestety aparat musi by nowy - zakup na firm .

    Domyślam się zatem, że prowadzisz firmę. W takim razie warto, by było
    powiększyć swoją wiedzę ....

    Nie musi być nowe, ze sklepu na FVAT, aby wprowadzić na majątek firmy.
    Może być stary i używany, i być kupiony od osoby fizycznej. Trzeba
    tylko posiadać umowę kupna, opłacić od niej PCC w US i pasi.

    VAT'u nie odliczysz, ale koszty masz ...