  • 1. Data: 2011-09-03 06:27:37
    Temat: Mały telewizorek LCD
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Witam
    Plećcie mi proszę mały telewizorek kolorowy LCD 5-7 do około 10-12 cali
    główne zastosowanie to oglądanie TV w kuchni, łazience, samochodzie,
    na wyjazdach :
    - podłączany byłby najczęściej do TV kablowej
    - chciałbym żeby miał antenkę zewnętrzną do odbioru w plenerze
    (może odłączaną ? lub tylko gniazdo do anteny zewnętrznej?)
    - zasilanie zasilacz sieciowy + gniazdo zapalniczki w samochodzie
    nie wiem czy takie małe telewizorki mogą mieć zasilanie
    bateryjne/akumulatorowe
    (pojemnik na akumulatorki w obudowie) ale mógłby mieć miejsce na
    akumulatorki
    - co do jakichś dodatkowych wejść to nie jestem wybredny
    raczej nie będę do niego nic podłączał co najwyżej mógłby mieć wejście
    AUDIO i VIDEO
    przez złącza CINCH
    - jakby miał radio - byłoby ok

    Nie wiem na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze takiego telewizorka ?

    Dzięki z góry

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2011-09-03 08:56:55
    Temat: Re: Mały telewizorek LCD
    Od: Little Brother <r...@g...com>

    Witam również, od kilku miesięcy korzystam z tego telewizorka:
    http://www.overmania.pl/0_16-89-hybrydowy_telewizor_
    overmax_led_7_usb_dvbt_hdmi-produkt.html.
    Jestem z niego zadowolony. Zapłaciłem w Realu 319 zł w promocji.
    Obecnie Carrefour ma/miał w promocji tablet 7" z wbudowanym cyfrowym
    tv za 499 zł: http://www.carrefour.pl/page/pl/tanie-promocje/hiper
    market-spozywczy/gazetka-promocyjna/katcrf20110830/

  • 3. Data: 2011-09-03 10:58:05
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 3 Sep 2011 01:56:55 -0700 (PDT), Little Brother
    <r...@g...com> wrote:

> [...]
    >tv za 499 zł: http://www.carrefour.pl/page/pl/tanie-promocje/hiper
    market-spozywczy/gazetka-promocyjna/katcrf20110830/

    a jak z fonia AC-3 i E-AC3? Bo niby ma obowiazywac?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-09-03 12:51:25
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    >Użytkownik "Little Brother" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    bv.googlegroups.com...
> [...]
    >tv za 499 zł:
    >http://www.carrefour.pl/page/pl/tanie-promocje/hipe
    rmarket-spozywczy/gazetka-promocyjna/katcrf20110830/

    Dzięki
    Zaraz sobie poptrzę
    Skrytykujcie proszę taki model :
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1783153517

    jak on wypada w porónaniu z :
    http://www.overmania.pl/0_16-89-hybrydowy_telewizor_
    overmax_led_7_usb_dvbt_hdmi-produkt.html

    W modelu który znalazłem podoba mi się obecność czytnika kart na które można
    wrzucić filmy z komputera
    nie wiem natomiast jak odnieść się do standardów TV które obsługuje

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 5. Data: 2011-09-03 15:54:04
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Artur Dębski <a...@a...pl> napisał(a):

    > Skrytykujcie proszę taki model :
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1783153517

    Ten powyższy przestanie być telewizorem w momencie wyłączenia analogowej
    telewizji bo cyfrowej nie umie odbierać.

    > jak on wypada w porónaniu z :
    > http://www.overmania.pl/0_16-89-
    hybrydowy_telewizor_overmax_led_7_usb_dvbt_hdmi
    > -produkt.html

    Ten potrafi odebrać cyfrową telewizję w obowiązującym u nas standardzie.

  • 6. Data: 2011-09-04 05:40:00
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

> [...]
    > hybrydowy_telewizor_overmax_led_7_usb_dvbt_hdmi

    > Ten potrafi odebrać cyfrową telewizję w obowiązującym u nas standardzie.

    hmmm a jak ta możliwość odebrania telewizji cyfrowej przekłada się na
    praktykę ?
    Mówisz o odbieraniu TV cyfrowej przez antenę w plenerze ? (tv cyfrowa
    emitowana przez stacje naziemne)
    Czy możliwość odbioru TV cyfrowej w telewizji kablowej ?
    Czy posiadana przez ten model możliwość odbioru telewizji cyfrowej
    jest substytutem/zastępstewem dekodera dodawanego do abonamentu
    cyfrowego w telewizjach kablowych ?

    Dzięki z góry

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 7. Data: 2011-09-04 06:43:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > hmmm a jak ta możliwość odebrania telewizji cyfrowej przekłada się na
    > praktykę ?

    Tak, że za dwa lata innej telewizji w powietrzu nie będzie, więc albo
    odbierzesz cyfrową albo żadną.
    Kablówka cyfrowa nie będzie działać, o ile tv nie ma wejścia CI na moduły, a
    i to nie zawsze bo kablówki nie zawsze działają w sposób wygodny dla
    klientów.