  • 1. Data: 2011-09-03 17:14:58
    Temat: mam problem z tel N :(
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    zaczęły mi znikać filmy i seriale VOD i wszystkie poszły się j....ć ,teraz
    jak wchodzę przyciskiem VOD wyskakuje niebieska plansza z napisem:
    Filmy niedostępne
    Dekoder pobiera listę filmów.Będą dostępne w ciągu kilku godzin.
    pobieranie trwa już 3 dzień :( a filmów jak nie było tak nie ma.

    mam pytanko
    czy u nich coś się popierniczyło czy dekoder zwariował

    Arek.

  • 2. Data: 2011-09-05 06:20:32
    Temat: Re: mam problem z tel N :(
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-03 19:14, Arek. pisze:
> [...]
    >
    > mam pytanko
    > czy u nich coś się popierniczyło czy dekoder zwariował

    czasem takie objawy występują jak pada dysk, czasem jak jest źle
    ustawiona antena.
    Bywało też tak, że po zgłoszeniu do technicznego coś zrobili
    i zaczęło działać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2011-09-05 11:09:55
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    czasem takie objawy występują jak pada dysk, czasem jak jest źle
    ustawiona antena.
    Bywało też tak, że po zgłoszeniu do technicznego coś zrobili
    i zaczęło działać.

    coś było podobno u nich ,ludziom też znikały ,od wczoraj pobiera i lista
    filmów się aktualizuje

    Arek.