  • 1. Data: 2023-07-18 21:56:20
    Temat: Telefon z 4G na dużą kartę SIM
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Czy jest telefon do którego wchodzi normalny SIM a nie
    wyłamywany czy nano itp., ma 4G i oferuje hot spota po
    wi-fi (prez USB raczej nie)? Ma się dać z niego zadzwonić
    (więc nie modem).
    Teoretycznie nie musi być nawet smartfon z przeglądarką,
    ale nie wiem, czy takie istnieją.

    Arek

  • 2. Data: 2023-07-18 22:05:59
    Temat: Re: Telefon z 4G na dużš kartę SIM
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.07.2023 o 21:56, Arek pisze:
> [...]
    > (więc nie modem).
    > Teoretycznie nie musi być nawet smartfon z przeglądarką,

    A możesz wyjaśnić, dlaczego Ci ten SIM nie pasuje wielkością?

    Przecież, jesli masz jakiegoś starucha to możesz wymienić.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-18 23:06:09
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)??" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A możesz wyjaśnić, dlaczego Ci ten SIM nie pasuje wielkością?
    >
    > Przecież, jesli masz jakiegoś starucha to możesz wymienić.

    Bo mam potrzebę używania tej samej karty również w telefonie
    który jest na duże karty (tak, staruch i taki ma być) bez bawienia
    się z adapterami.

    Arek

  • 4. Data: 2023-07-18 23:13:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.07.2023 o 23:06, Arek pisze:

    > Bo mam potrzebę używania tej samej karty również w telefonie
    > który jest na duże karty (tak, staruch i taki ma być) bez bawienia
    > się z adapterami.

    Spoko, rozumiem że przekładasz SIM co 5 minut :)

    Wymiana karty implikuje oryginalny "adapter" od operatora. To raptem 2
    sekundy wyciśnięcie i wciśnięcie...ale skoro uważasz, że poszukiwanie
    modelu telefonu "specjalnej troski" jest łatwiejsze i co najważniejsze,
    takich telefonów jest ogrom/większość, to nie będę się upierał nad
    stanem Twojego pomysłu :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-07-18 23:54:34
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 lip 2023 o 23:13, LordBluzg(R)?? pisze:

> [...]
    > modelu telefonu "specjalnej troski" jest łatwiejsze i co najważniejsze,
    > takich telefonów jest ogrom/większość, to nie będę się upierał nad

    Te adaptery potrafią sprawiać bardzo duże problemy.
    Zazwyczaj wkładam obciach w duże miejsce bez adaptera.
    (trafiam 9 razy na 10; poprawiam 1 raz na 10)

    -=-

    Pełny SIM to wielkość płatniczej karty -- kiedyś były
    takie telefony.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2023-07-19 10:09:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Jul 2023 23:54:34 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > (trafiam 9 razy na 10; poprawiam 1 raz na 10)
    >
    > -=-
    >
    > Pełny SIM to wielkość płatniczej karty -- kiedyś były

    Ale to było w czasach, gdy Centertel ze swoim MNT miał zdecydowaną
    większość rynku. Dość szybko pojawiły sięmodele na mini-SIM.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2023-07-19 16:24:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2023 o 13:51, Eneuel pisze:

    > komórkowego

    Telefonii komórkowej.

    --
    LordBluzg(R)??