  • 1. Data: 2023-07-17 23:56:42
    Temat: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Czy ktoś to ma, czy zna, czy chce publicznie pochwalić się
    swą wiedzą... Do obsługi tego czegoś potrzebny jest smartfon
    z NFC lub dedykowany czytnik. Kosztowny czytnik jest absurdem,
    dlatego warto zaopatrzyć się smartfon... Ale może dałoby się
    taki sensor czytać także zegarkiem z NFZ?

    Jeśli wierzyć dwugodzinnej krzywej cukrowej -- nie mam cukrzycy.
    (chyba, że od niedawna)
    Po 50 minutach zmieściłem się w granicy 60 minut -- diabli wiedzą,
    czy laborantki popełniły celowo błąd (50 zamiast 60) czy niecelowo...
    Po 120 minutach (tu naprawdę było 120 minut) wynik był bardzo niski,
    wręcz niewiarygodnie niski, choć mieszczący się w normie... Na czczo
    miewam nierzadko ponad 100 mg/dl.

    -=-
    - Ile jajek zdoła pani zjeść na czczo?
    - Trzy...
    - Jedno. Drugie i trzecie nie będzie na czczo!
    - Zjem naraz trzy.

    - Kaśka nie żyje -- zginęła w samochodowym wypadku.
    - Trudno...
    - Jak możesz tak zachowywać się?!?!
    - Nie zabiłem jej! [celowo]
    -=-

    Gdybym miał cukrzycę -- raczej nie wywalałbym 153 pln miesięcznie
    na takie badania. Ale nawet za freeko chyba bym tego nie chciał
    -- wolałbym kłuć się niż stale nosić coś takiego...

    -=-

    Mam alergiczną astmę. Dziś spadł deszcz. :) Dzięki Ci Boże!!!
    Gdybym miał szmal -- zamieszkałbym nad wodą, wśród drzew. :)
    [kupiłbym też helikopter -- ale że nie mam szmalu...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2023-07-18 00:08:57
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś to ma, czy zna,

    Zainstaluj sobie Diabox :] Jak to zrobisz i skonfigurujesz, to odpowiem.

    Żona używa i mam linki do FB i własne doświadczenie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-18 01:19:22
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 lip 2023 o 00:08, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Zainstaluj sobie Diabox :] Jak to zrobisz
    > i skonfigurujesz, to odpowiem.

    Od długiego czasu:

    Sorry server is busy, you can try again later

    https://apkgk.com/pl/com.outshineiot.diabox/download

    > Żona używa i mam linki do FB i własne doświadczenie.

    Ponawiam pytanie -- czy sensor FreestyleLibre można odczytać
    zegarkiem z NFC? W monitorowaniu tak zwanego organizmu zegarki
    są tańsze i użyteczniejsze niż smartfony...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2023-07-18 01:33:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Od długiego czasu:
    >
    >   Sorry server is busy, you can try again later
    >
    >   https://apkgk.com/pl/com.outshineiot.diabox/download

    KURWA.
    https://t.me/DiaboxRelease/17

    > Ponawiam pytanie -- czy sensor FreestyleLibre można odczytać
    > zegarkiem z NFC? W monitorowaniu tak zwanego organizmu zegarki
    > są tańsze i użyteczniejsze niż smartfony...

    Nie, nie można. Pytaj producenta dlaczego włączył tylko obsługę NFC a
    nie BT i ogranicza. Sensor jest dostępny po BT. Jeśli tego nie wiesz, to
    doczytaj. Masz kurwa takie same Internety jak ja. Wskazuję drogę.

    Nie, nie będę za Ciebie szukał. Mam już to opracowane i podaję wędkę nie
    rybę. Naucz się w końcu współpracy a nie podawania na tacy :>

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-07-18 01:51:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Mam alergiczną astmę. Dziś spadł deszcz. :) Dzięki Ci Boże!!!

    No jednak szkoda, może byś się udusił? Boga nie ma, deszcz spadł, bo musiał.

    > Gdybym miał szmal -- zamieszkałbym nad wodą, wśród drzew. :)
    > [kupiłbym też helikopter -- ale że nie mam szmalu...]

    To se kurwa zarub a nie pierdol że nie masz kasy, bo propagujesz, że
    jesteś nieogarem/śmieciem życiowym :]

    Jprdl. Zbieraj butelki po piwie w Bangladeszu, sorry, Białymstoku i
    oddawaj do skupu jak nie masz pomysłu na pracę :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-07-18 10:33:44
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Gdybym miał cukrzycę -- raczej nie wywalałbym 153 pln miesięcznie
    > na takie badania. Ale nawet za freeko chyba bym tego nie chciał
    >  -- wolałbym kłuć się niż stale nosić coś takiego...

    Szkoda jednak, że nie masz, bo ci co się kłuli dotąd leżą na OIOmie, bo
    ich hipoglikemia dopadła i nie zdążyli się ukłuć dla pomiaru i nie
    wiadomo czy się obudzą:]

    Ci, co majo Libre, mają ALARMY i powiadomienia, że już niedaleko do hipo
    i sobie soczek łykną a jak majo hiper to się doinsulinują.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-07-18 12:37:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.07.2023 o 12:27, Eneuel pisze:

    > Nadal nie widzę odpowiedzi -- czy można zegarkiem odczytać
    > pomiary? Zegarki mają BT co do zasady.

    Nie, zegarkiem nie można odczytać pomiarów glukozy bo zegarek wskazuję
    godzinę a czasem też datę. Powinieneś to wiedzieć.

    Natomiast smartwaczem można odczytać wynik czy jakąś smartopaską
    oczywiscie nie używając aplikacji producenta lecz innej.

    Na FB jest grupa na ten temat...i zamiast poszukać wyników w google,
    dostepnych w 0,33sek to czekasz kilka dni na odpowiedź na grupie.

    Chuj mnie twój czas ale pomysł pojebany.

    > Mam alergiczną astmę i ogarniam ją lepiej niż sądowa biegła z
    > zakresu pulmonologii...

    Ona też ma astmę?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-07-18 12:38:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.07.2023 o 12:30, Eneuel pisze:

    > : Zbieraj butelki
    >
    > Zbieram, ale helikoptery są kosztowne -- sporo butelek trzeba zebrać...

    To się nie opierdalaj na NNTP tylko zbieraj.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-07-18 21:12:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.07.2023 o 19:46, Eneuel pisze:
> [...]
    > : jakąś smartopaską oczywiscie nie używając
    > : aplikacji producenta lecz innej. Na FB jest
    > : grupa na ten temat... i zamiast poszukać

    Słabo szukasz.

    > : , dostepnych w 0,33sek to czekasz kilka dni
    >

    > Mógłbyś dać link do tych odpowiedzi...

    Aaa, nie umiesz szukać czy Ci się nie chce?

    Spróbuj użyć słów "Smartwatch Libre" w Google.

    U mnie pierwszy wynik :

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/d3e1effcbf0c915

    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-07-18 23:10:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Ponieważ wcześniej podałem nazwę Diabox to masz następny wynik z google.
    https://i.imgur.com/R7VpoTV.png :]

    Aha, naucz się szukać w wyszukiwarce :)

    --
    LordBluzg(R)??