  • 1. Data: 2014-03-18 10:41:55
    Temat: Manager programów - problem
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    Mam win7. Po wcisnieciu ctrl+alt+del uruchamia mi się okienko mngr programów
    ale bez zakładek.
    Widzę tylko jakie programy są włączone. Nie mam zakładki gdzie mogę
    podejrzeć jakie procesy są w tle, jak obciążony jest procesor etc.
    O co chodzi?

    Na innym kompie z win 7 widzę wszystkie zakładki menadżera programów?

  • 2. Data: 2014-03-18 10:45:58
    Temat: Re: Manager programów - problem
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-03-18 10:41, Sawesk pisze:
> [...]
    > O co chodzi?
    >
    > Na innym kompie z win 7 widzę wszystkie zakładki menadżera programów?

    Generalnie OT właściwa grupa to pl.comp.os.ms-windows.winnt, FUT:
    pl.comp.os.ms-windows.winnt

  • 3. Data: 2014-03-18 12:48:03
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    NTG