  • 91. Data: 2023-10-17 18:02:23
    Temat: Re: Master zniknął?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 11:55:47 +0200, J.F

    > Oj tam oj tam - jak tak dalej pójdzie, to juz za 100 lat bedą
    > mieli 9% wiecej :-)
    > A jak to rośnie geometrycznie?
    >
    > Zresztą zobaczymy co z tymi imigrantami wyjdzie,
    > i oby za 4 lata nie mieli 20% więcej.

    Co miało wejść to już weszło za pisu, czyli im najbliższych,
    a pierwszych w kolejności populistycznych hipokrytów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 92. Data: 2023-10-17 18:21:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 09:41:40 +0200, Trybun

    > Jakie bzdety? Ty nie chciałbyś odstawić tych niesprawdzających się szmat
    > od koryta?

    Ja bym chciał, ale z pewnością nie na zjebaną konfederę, która
    na czas wyborów postanowiła założyć maseczkę kulturalnej partii.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 93. Data: 2023-10-17 18:39:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 18:02:23 +0200, Myjk wrote:
    > Tue, 17 Oct 2023 11:55:47 +0200, J.F

    > Co miało wejść to już weszło za pisu, czyli im najbliższych,
    > a pierwszych w kolejności populistycznych hipokrytów.

    Na razie jedyne stada arabskich imigrantów są zamknięte w osrodkach.

    Jak długo PiS chciał ich trzymac?
    Aż uciekną, czy az poproszą o deportacje z powrotem do Syrii/Iraku?

    J.

  • 94. Data: 2023-10-17 20:28:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.10.2023 o 11:59, J.F pisze:
> [...]
    aqp

    > Nie calkiem, bo w SF ciagle jezdzi, i zrobili nowy w Houston.

    JKM tak twierdził. No ale ... czy funkcjonowanie trolejbusów w Tychach,
    Gdyni i Lublinie czyni je przyszłościowymi środkami transportu w Polsce?

  • 95. Data: 2023-10-17 20:57:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-17 o 12:58, JDX pisze:
    > Mamy problem z katooszołomami. Na szczęście raczej mały.

    Ty masz problem z katolikami.

    Co nie znaczy że winni są katolicy

    Wiesz dlaczego powstał fundusz kościelny?

  • 96. Data: 2023-10-17 20:58:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    kurwie.

    Tylko tyle Myjkowi zostało

  • 97. Data: 2023-10-17 21:00:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-17 o 17:40, Myjk pisze:
    > konfederacka kurwo.

    Jeśli fiftyfaj ma coś zmienić w sprawie CO2 to tak samo mogę powiedzieć
    że Ty zużywasz tlen potrzebny mi do oddychania.

    Taki sam poziom abstrakcji ;-)

  • 98. Data: 2023-10-17 21:25:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 21:00:39 +0200, _Master_

    > Jeśli fiftyfaj ma coś zmienić w sprawie CO2 to tak samo mogę
    > powiedzieć że Ty zużywasz tlen potrzebny mi do oddychania.

    Możesz, a nawet musisz, jako kłamliwa konfederacka kurwa.

    > Taki sam poziom abstrakcji ;-)

    Większej abstrakcji niż wy, ruskie kłamliwe konfederackie
    mordy z męcenem na czele, nie ma na świecie. Chociaż,
    ponownie, jedno męcenkowi zbitemu, po ogłoszeniu wyników,
    jak psu co to go by chętnie zeżarła jego koleżanka której
    się wypierał niczym judasz jezusa, trzeba oddać, że jedną
    prawdę powiedział: że przepieprzył wybory. Potem szybko
    uciekł do budy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 99. Data: 2023-10-18 08:00:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Oct 2023 20:58:22 +0200, _Master_

    > Tylko tyle Myjkowi zostało

    Nie tylko, ruska łże konfedera przepieprzyła wybory.
    Męcen to wie, ty też to w końcu przyjmij do wiadomości
    i do budy gdzie twoje miejsce, szkodniku antypolski.

    --
    Pozdor
    Myjk