  • 1. Data: 2024-04-13 14:53:43
    Temat: Mi Band 4
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Taką starą opaskę jak sparować z telefonem i aplikacją?
    Wygląda na to, że obecna aplikacja (Mi Fit, Zepp Life) już nie wspiera
    Band 4.

    Jak przestawić godzinę teraz w opasce?

    Mam testować kolejne apki i wszędzie na próbę zakładać konto?

    Robert

  • 2. Data: 2024-04-14 06:38:38
    Temat: Re: Mi Band 4
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    > Taką starą opaskę jak sparować z telefonem i aplikacją?

    4C sparujesz bez problemu. Z tym że najpierw musisz przywrócić
    ustawienia fabryczne, gdyż sparowana z jednym smartem nie sparuje się z
    innym.

    > Wygląda na to, że obecna aplikacja (Mi Fit, Zepp Life) już nie wspiera
    > Band 4.

    Skoro wspiera 4C, to całkiem możliwe że 4 także.

    --
    ALEX Martinez
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 3. Data: 2024-04-14 09:37:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 06:38, ALEX Martinez pisze:

> [...]
    > innym.

    > Skoro wspiera 4C, to całkiem możliwe że 4 także.

    Bałem się przywracać ustawień fabrycznych, bo jeżeli się nie uda
    sparować, to czas w ogóle się rozjedzie. Teraz tylko jest godzinę do
    tyłu. :)

    Robert

  • 4. Data: 2024-04-14 11:41:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Apr 2024 09:37:58 +0200, w <uvg14m$l1j$3$Robert_W@news.chmurka.net>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Bałem się przywracać ustawień fabrycznych, bo jeżeli się nie uda
    > sparować, to czas w ogóle się rozjedzie. Teraz tylko jest godzinę do
    > tyłu. :)

    Przywróć o 1:00 :) (czy tam o 12:00)

  • 5. Data: 2024-04-14 13:16:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 11:41, r...@k...pl pisze:

    > Przywróć o 1:00 :) (czy tam o 12:00)

    Na to nie wpadłem!

    Robert

  • 6. Data: 2024-04-14 17:54:43
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    > Bałem się przywracać ustawień fabrycznych, bo jeżeli się nie uda
    > sparować, to czas w ogóle się rozjedzie. Teraz tylko jest godzinę do
    > tyłu. :)

    Czyli jednak udało się sparowac?

  • 7. Data: 2024-04-14 18:27:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 17:54, ALEX Martinez pisze:

    > Czyli jednak udało się sparowac?

    No nie, opisuję tylko stan zastany. Nie moja opaska, następnym razem
    przywrócę ustawienia fabryczne, jak się nie powiedzie sparowanie, to ją
    zabiorę i na spokojnie w domu pokombinuję.

    Robert

  • 8. Data: 2024-04-14 19:31:46
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    > No nie, opisuję tylko stan zastany. Nie moja opaska, następnym razem
    > przywrócę ustawienia fabryczne,

    Zawsze możesz zrobić reset o północy. Ustawisz właściwy czas :-P
    ATSD dokładność zegara opaski nie powala, po miesiącu od synchronizacji
    jest +- 3 minuty błędu :-/

    > jak się nie powiedzie sparowanie, to ją
    > zabiorę i na spokojnie w domu pokombinuję.

    Napisz o tym parowaniu. Sam jestem ciekaw.

  • 9. Data: 2024-04-17 10:38:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 19:31, ALEX Martinez pisze:

    > Zawsze możesz zrobić reset o północy. Ustawisz właściwy czas :-P
    > ATSD dokładność zegara opaski nie powala, po miesiącu od synchronizacji
    > jest +- 3 minuty błędu :-/

    > Napisz o tym parowaniu. Sam jestem ciekaw.

    Aplikacja Zepp Life 6.10.1
    Opaska po przywróceniu stawień fabrycznych.
    Nie ma nic na niej poza ikoną o konieczności sparowania i coś chyba o
    wersji opaski. Nie ma godziny.
    Po sparowaniu pojawia się godzina.
    Następuje "łączenie", które trwa bez końca.
    https://prnt.sc/C5mdqSc6zwK-
    Pierwsze urządzenie na liście jest cały czas, nie mogę usunąć, rozłączyć:
    https://prnt.sc/_9Y_Ea2aJZqF
    Drugie urządzenie mogę rozłączyć (usunąć),
    https://prnt.sc/C1-8GTMRkzFj
    ale nie mogą aktywować
    https://prnt.sc/yyVRwjbdomIX

    Robert

  • 10. Data: 2024-04-18 14:06:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > https://prnt.sc/_9Y_Ea2aJZqF
    > Drugie urządzenie mogę rozłączyć (usunąć),

    Czary mary, dziś włączam aplikację i jest połączona opaska. Działa.

    Robert