  • 1. Data: 2024-04-02 16:18:39
    Temat: Re: 3,5 GHz w Orange
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Apr 2024 10:57:17 +0200 (GMT+02:00), Klakier wrote:
    > Śmiga całkiem nieźle:
    > https://ibb.co/jwgTDy5
    >
    > Podobno (regulamin, jeszcze nie czytałem) ograniczają do max. 1050
    > Mb. Solorzownia zapowiada 2 Gb, zobaczymy jak będzie w
    > praktyce.
    >
    > Chyba rozstanę się z kablem.

    Patrz na limity transferu.

    Radiem chyba jeszcze długo będzie limit "darmowego" internetu.

    J.

  • 2. Data: 2024-04-02 17:26:26
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.04.2024 o 16:18, J.F pisze:

    > Patrz na limity transferu.
    >
    > Radiem chyba jeszcze długo będzie limit "darmowego" internetu.

    Mierzyłeś ostatnio ile miesięcznie ściągasz? Telefonem nie przekraczam
    10G/mies a oglądam kamery, alarmy, wchuj wszystkiego, łącznie z
    przeglądaniem na kiblu kilku grup z TG/filmy/obrazy. W domku mam światło
    ale nawet z oglądaniem filmów nie sięgam 40G łącznie z telefonem. Trzeba
    chyba być lekko pojebanym, żeby siedzieć przed szybką cały dzień. Nawet
    jeśli kiedyś pójdę na emeryturę to wolę iść na spacer z psem niż karmić
    się obrazkiem zza szybki.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>