  • 1. Data: 2009-03-07 20:29:31
    Temat: Microsoft Wireless Desktop 3000 - opinie
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Poszukuje bezprzewodowego zestawu klawiatura-mysz. Klawiatura
    musi miec klasyczny uklad Insert/Delete itp. A niestety wiekszosc
    ma ma juz nowe uklady. Wizualnie najlepiej mi odpowiada
    Microsoft Wireless Desktop 3000:
    http://www.microsoft.com/poland/hardware/mouseandkey
    board/productdetails.aspx?pid=011

    Poszukujac jakis blizszych informacji na necie znalazlem
    narzekania na problemy z zasiegiem a z drugiej strony
    czesc opini mowila o swietnym zasiegu. Moze ktos
    ma taki produkt i moglby sie podzielic info jak
    jest z zasiegiem? Moze to byc cecha wszystkich klawiatur-myszy
    pracujacych na 27 MHz, ze sa podatne na zaklocenia
    i zalezy to bardzo od otoczenia?
    Ewnetualnie moze jakies inne zestawy polecacie? W ofercie
    Logitecha jakby braklo klawiatur o klasycznym ukladzie
    PageUp/Down :(

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-03-07 23:12:58
    Temat: Re: Microsoft Wireless Desktop 3000 - opinie
    Od: sn61 <s...@w...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > Ewnetualnie moze jakies inne zestawy polecacie? W ofercie
    > Logitecha jakby braklo klawiatur o klasycznym ukladzie

    Oto zestaw z klasycznym układem kalwiatury
    http://www.komputronik.pl/Klawiatury/Zestaw_bezprzew
    odowy_A4Tech_GK_770D_Power_Saver/pelny,id,55558/
    Kożystam z takiego zestawu i świetnie się spisuje. Do tego aż 10 matrów
    zasięgu i to nie jest żadna ściema.

  • 3. Data: 2009-03-08 13:57:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    sn61 pisze:

> [...]
    odowy_A4Tech_GK_770D_Power_Saver/pelny,id,55558/
    > Kożystam z takiego zestawu i świetnie się spisuje. Do tego aż 10 matrów

    Czy jak się kupi mysz bezprzewodową to musi być także i klawiatura
    bezprzewodowa? Pytam, bo przymierzam się do myszy bezprzewodowej,
    klawiaturę mam dobrą (Compaq), ale nie bezprzewodową.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-03-08 15:04:42
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Czy jak się kupi mysz bezprzewodową to musi być także i klawiatura
    > bezprzewodowa? Pytam, bo przymierzam się do myszy bezprzewodowej,
    > klawiaturę mam dobrą (Compaq), ale nie bezprzewodową.

    Nie musi. Można kupić samą mysz bezprzewodową.

    Piotr

  • 5. Data: 2009-03-08 23:24:13
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Uncle Pete pisze:

    > Nie musi. Można kupić samą mysz bezprzewodową.

    Aha, dzięki.
    Jedną już miałam. Optyczną bezprzewodową na USB, ale kursor mi latał po
    całym ekranie, nie moglam go dopaść, więc myszka wylądowała w śmieciach
    (niedroga była).

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-03-08 23:46:45
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > Aha, dzięki.
    > Jedną już miałam. Optyczną bezprzewodową na USB, ale kursor mi latał po
    > całym ekranie, nie moglam go dopaść, więc myszka wylądowała w śmieciach
    > (niedroga była).

    A nie miala przelacznika kanalu? :) Moze razem z sasiadem mieliscie
    podobny klopot ;)

  • 7. Data: 2009-03-09 00:14:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mateusz pisze:

    > A nie miala przelacznika kanalu? :) Moze razem z sasiadem mieliscie
    > podobny klopot ;)

    Nie miała chyba. Nie wiem co to jest, nie widziałam.
    Mam sąsiada komputerowca, ale on mieszka 2 mieszkania dalej :-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-03-09 00:24:34
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > Nie miała chyba. Nie wiem co to jest, nie widziałam.

    taki przelacznik kanalu radia w myszy.

    > Mam sąsiada komputerowca, ale on mieszka 2 mieszkania dalej :-)

    jak ma mocna mysz, to mogla interferowac ;)

  • 9. Data: 2009-03-09 00:30:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mateusz pisze:

    > taki przelacznik kanalu radia w myszy.

    To nie była radiowa mysz. Chyba zażartowałeś? :-)

    > jak ma mocna mysz, to mogla interferowac ;)

    Ma solidna obstawę ;-) :-)

    --
    animka