  • 1. Data: 2009-03-07 20:39:17
    Temat: [głośniki] Proszę o radę
    Od: MK <m...@g...com>

    Chcę dokonać zakupu dość tanich głośników 2.1 Do zakupu zmusza mnie
    "wymięknięcie" moich starych 2.0 więc może akurat będzie to okazja aby
    kupić coś lepszego? Głównie zależy mi na niskiej cenie i dobrym
    stosunku ceny do jakości, potrzebne do filmów i muzyki. Co byście
    Państwo polecali?

  • 2. Data: 2009-03-07 21:59:16
    Temat: Re: [głośniki] Proszę o radę
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik MK napisał:
> [...]
    > kupić coś lepszego? Głównie zależy mi na niskiej cenie i dobrym
    > stosunku ceny do jakości, potrzebne do filmów i muzyki. Co byście

    Logitech Z-2300 - 2.1 THX

  • 3. Data: 2009-03-08 09:07:22
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Mateusz pisze:
    > Logitech Z-2300 - 2.1 THX

    Zgadza się, do filmów bardzo dobre, a i w muzyce się poprawnie sprawują
    (po korekcie w środkowym paśmie, standardowo).

    --
    PSYLO

  • 4. Data: 2009-03-08 14:12:25
    Temat: Re: Proszę o radę
    Od: Introit <m...@g...com>

    Chciałbym przeznaczyć nie więcej niż 200zł na głośniki. Mam
    świadomość ,że po przesiadce ze starych, tanich Creativów 2.0 na
    cokolwiek innego poczuje różnicę :)

  • 5. Data: 2009-03-08 16:33:13
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Introit wrote:
    > świadomość ,że po przesiadce ze starych, tanich Creativów 2.0 na
    > cokolwiek innego poczuje różnicę :)

    Jeśli to było coś spod szyldu cambridge soundworks/megaworks, to
    niekoniecznie... :)

    k,

  • 6. Data: 2009-03-08 23:41:31
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik PSYLO napisał:

    > Zgadza się, do filmów bardzo dobre, a i w muzyce się poprawnie sprawują
    > (po korekcie w środkowym paśmie, standardowo).

    W grach tez daja rade :)

    Oczywiscie, jak sie nie wymaga 5.1 ;)

  • 7. Data: 2009-03-09 07:45:43
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Introit pisze:
    > Chciałbym przeznaczyć nie więcej niż 200zł na głośniki. Mam
    > świadomość ,że po przesiadce ze starych, tanich Creativów 2.0 na
    > cokolwiek innego poczuje różnicę :)

    200 zl to prawie 220, a za tyle widzialem kilka dni temu
    w Vobisie "Creative Gigaworks T20 2.0". Glosniki to znakomite,
    a wiem stad, ze kilka dni temu kupilem je w Media Markt
    za 320 zl. To co maja T20 nazwalbym "soczystoscia dzwieku".
    Nie sadze, by jakies 2.1 w tej cenie dorównaly T20.

    Nawiasem w MM maja pod kazdymi glosnikami button z odsluchem.
    Różnice w jakosci sa po prostu kolosalne. Zaryzykuje zdanie,
    ze najperw Creative, potem Logitech, potem prawie nic.
    Z tandety wyróżniaja sie chyba rózne Manty.
    pozdro
    --
    A S

  • 8. Data: 2009-03-09 09:01:50
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Andrzej S. pisze:
    > Zaryzykuje zdanie, ze najperw Creative, potem Logitech, potem prawie nic.

    Z kolejnością tych dwóch pierwszych to nie takie proste, bo w zależności
    od klasy cenowej raz jeden producent oferuje lepszy model, raz drugi.
    Wyróżniają się też innymi cechami - Creative ma wyśmienity serwis i
    pomoc techniczną, a Logitech wzorową jakość wykonania.

    > Z tandety wyróżniaja sie chyba rózne Manty.

    Manty, Tracery, Mediony, itd :-)

    --
    PSYLO

  • 9. Data: 2009-03-09 15:32:16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    PSYLO pisze:

> [...]
    > Wyróżniają się też innymi cechami - Creative ma wyśmienity serwis i
    > pomoc techniczną, a Logitech wzorową jakość wykonania.

    Ja bym polecił Geniusa, sam mam dokładnie taki zestaw:
    http://www.dzikie.net/index.php?art=genius_sw51_ht&f
    ull=true&cpage=1
    http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=146696&st=
    0
    Dałem za niego nieco więcej, ale w 2004 roku (rany to już 5 lat).
    Generalnie te głośniki są chwalone. Na allegro są zestawy 2.1 tej firmy,
    poszukaj takich, co mają drewnianą a nie plastikową obudowę i są ciężkie.