  • 1. Data: 2009-03-07 14:33:55
    Temat: Prosty wzmacniacz - jaki?
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    Witam,

    Przepraszam za wejscie, ale nie wiem czy temat jest bardziej "komputerowy"
    czy "audio" a grup audio cale mrowie.

    Jezeli babol - prosze o przekierowanie. Do rzeczy.

    Cale zycie mialem zapiete do kompa stuletnie wzmacniacze DIORA (zamiast na
    strych czy w smietnik ladowaly kolo kompa). Do 2 kanalow i 2x70W ALTONow
    wystarczalo. Niestety kolejne wzmaki mocno sie zuzyly :). Czas na zmiane
    i... problem. Nie potrzebuje niczego wyszukanego. Powiem wiecej - szukam
    czegos wrecz prymitywnego (i taniego!) co pociagnie te kolumny i pozwoli
    wpiac sluchawki.

    Zadnych bajerow - 5.1, 7.1 i 100.1 ;)
    Czy takie prymitywne rzeczy robi sie jeszcze?
    Jezeli tak - bede wdzieczny za sugestie.

    pozdr

  • 2. Data: 2009-03-07 14:53:39
    Temat: Re: Prosty wzmacniacz - jaki?
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    Odpowiedź jest prosta: jakikolwiek. A po więcej szczegółów udaj się na
    odpowiednią grupę.

  • 3. Data: 2009-03-07 16:08:27
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > Odpowiedź jest prosta: jakikolwiek.

    No wlasnie. :)
    Wrocilem z RTV AGD.
    Zestawy kina domowego, cuda wianki, HDMI itp.
    Solo wzmaki - ZERO - chyba ze cos znow bardzo
    topowego po 2K za wzmak. Nic srodka.

    pozdr

  • 4. Data: 2009-03-07 16:58:19
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Moj koles mial Cambridge A1 - dalo sie go sluchac i tanio kosztowal.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-03-07 18:27:59
    Od: Shooter <s...@w...op.pl>

    ChOpLaCz pisze:
> [...]

    Jakikolwiek i tanio: przejrzyj allegro
    http://allegro.pl/20120_wzmacniacze.html?order=t&vie
    w=gtext

    --
    Shooter

  • 6. Data: 2009-03-07 18:43:22
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Jezeli babol - prosze o przekierowanie. Do rzeczy.

    Udaj się na pl.misc.elektronika
    Uzyskasz konkretną informację zarówno na temat posiadanego wzmacniacza, jak
    i nowoczesnych, które mimo super recenzji potrafią rozczarować.

    Pozdrrr... Reksio

  • 7. Data: 2009-03-07 21:57:17
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik ChOpLaCz napisał:

    > No wlasnie. :)
    > Wrocilem z RTV AGD.
    > Zestawy kina domowego, cuda wianki, HDMI itp.
    > Solo wzmaki - ZERO - chyba ze cos znow bardzo
    > topowego po 2K za wzmak. Nic srodka.

    a moze chcesz podniesc jakosc dzwieku? kup sobie odsluchy aktywne,
    jakies do 1600 za pare a do tego EMU-0202 profi karte zewn - ma
    oddzielny studyjny amp sluchawkowy :)

  • 8. Data: 2009-03-08 07:32:31
    Od: "M" <...@d...ru>

    > Czy takie prymitywne rzeczy robi sie jeszcze?

    nowych? cięzko

    używanych? allegro zasypane tonami takich wzmacniaczy

    M<

  • 9. Data: 2009-03-08 08:02:00
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ChOpLaCz pisze:
> [...]
    >
    > Zadnych bajerow - 5.1, 7.1 i 100.1 ;)
    > Czy takie prymitywne rzeczy robi sie jeszcze?
    > Jezeli tak - bede wdzieczny za sugestie.

    Ja zrobiłęm tak: kupiłem "kolumny" aktywne, za 20zł, wyprułem z nich
    elektronike i potencjometr, natomiast same kolumny do smieci.
    Elektronike umiściłem w obudowie uniwersalnej(plastikowy sześcian),
    którą przykleiłem do biurka pod klawiaturą(pod półką) Oczywiście do tej
    elektroniki podłączyłem duże głośniki. Jakość? dużo lepsza niż w
    "kolumnienach" dużo gorsza niż w starym wzmacniaczu. pobór mocy? taki
    jak wyświetlacz w starym wzmacniaczu....

    ToMasz

  • 10. Data: 2009-03-08 15:18:39
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Użytkownik "ChOpLaCz" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zadnych bajerow - 5.1, 7.1 i 100.1 ;)
    > Czy takie prymitywne rzeczy robi sie jeszcze?
    > Jezeli tak - bede wdzieczny za sugestie.

    Jak jestes z wawy to mam starego sprawnego technicsa