  • 1. Data: 2010-01-17 19:03:19
    Temat: Miernik lakieru...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Witam.

    Są sobie na allegro:
    http://www.allegro.pl/item878793151_miernik_czujnik_
    grubosci_lakieru_gl1_audi_vw.html
    http://www.allegro.pl/item875097986_warszawa_miernik
    _tester_grubosci_lakieru_mgr_10.html

    Zna ktoś może te dwa wynalazki? Można im wierzyć? Czy to tylko pic na
    wodę, fotomontaż?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 2. Data: 2010-01-17 21:16:28
    Temat: Re: Miernik lakieru...
    Od: "Ni Knight" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w
    wiadomości news:hivjkk$g7q$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    _tester_gr
    > ubosci_lakieru_mgr_10.html
    >
    > Zna ktoś może te dwa wynalazki? Można im wierzyć? Czy to tylko pic na

    Kiedyś kupiłem nowy ten z pierwszego linka - działał. Pewnie ten drugi też
    jest ok. Na pewno 100 x lepszy od tych magnesów na sprężynce. Po kupnie
    samochodu sprzedałem go na allegro. Za możliwość używania przez 2 miesiące
    zapłaciłem 30zł :)

    pozdrawiam,
    Szymon

  • 3. Data: 2010-01-17 21:37:51
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ni Knight" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > też jest ok. Na pewno 100 x lepszy od tych magnesów na sprężynce. Po
    > kupnie samochodu sprzedałem go na allegro. Za możliwość używania przez

    Owszem taki będzie lepszy niż sprężynka ale IMO taka sprężynka w zupełności
    wystarczy aby stwierdzić gdzie jest szpachla, i nic więcej mi nie potrzeba,
    jak sprzedawca tłumaczy ze wszystko cycuś pizduś a znajdziesz szpachle to
    już wystarczy.
    Ot takie moje zdanie.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-01-17 22:06:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 21:37:51 +0100, Lewis wrote:

> [...]
    >jak sprzedawca tłumaczy ze wszystko cycuś pizduś a znajdziesz szpachle to

    A ten super duper tez sobie kiepsko poradzi na samochodzie, bo zapewne
    swietnie dziala na plaskich powierzchniach, ale samochod jest krzywy
    ..

    J.

  • 5. Data: 2010-01-17 22:22:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    J.F. pisze:

    > A ten super duper tez sobie kiepsko poradzi na samochodzie, bo zapewne
    > swietnie dziala na plaskich powierzchniach, ale samochod jest krzywy

    Wiesz co? Mam gdzieś twoje zdjęcie z któregoś spotu - wrzucę je na
    demotywatory, z podpisem - "Optymistycznie patrzysz na auto. Chcesz
    zrezygnować? Poproś Jarka o ocenę!" ;)

    A tak poważnie. Te mierniki nie mają końcówki pomiarowej o średnicy pół
    metra. Więc tak źle chyba z wyobleniami nie powinno być.

  • 6. Data: 2010-01-17 22:43:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 22:22:38 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >Wiesz co? Mam gdzieś twoje zdjęcie z któregoś spotu - wrzucę je na
    >demotywatory, z podpisem - "Optymistycznie patrzysz na auto. Chcesz
    >zrezygnować? Poproś Jarka o ocenę!" ;)

    Alez czemu ? Pamietaj ze jak dla mnie auto jest zasadniczo dobre,
    jesli jezdzi :-)

    >A tak poważnie. Te mierniki nie mają końcówki pomiarowej o średnicy pół
    >metra. Więc tak źle chyba z wyobleniami nie powinno być.

    Ale moga miec centymetrowa. A mierza mikrometry.

    J.

  • 7. Data: 2010-01-18 03:19:28
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> [...]
    _tester_grubosci_lakieru_mgr_10.html

    > Zna ktoś może te dwa wynalazki? Można im wierzyć? Czy to tylko pic na

    ..nie parzac nawet na owe mierniki: pic na wode i fotomontaz. Nic Ci to
    nie pomoze...ZWLASZCZA przy nowszych autach malowanych tfu, tfu... wg
    eko-norm. Na kazdym elemencie inna grubosc. I to nie przy amatorskich
    lecz mierzona na profi miernikach. Nic niestety na razie nie zastapi oka
    doswiadczonego czlowieka. Jesli mozesz takiego zaprosic do
    ogladania..wypatrzy wiecej niz Twoj miernik ;) (wiem,
    wiem...przestarzaly jestem i na grupie z pewnoscia wielu znajdzie sie
    takich, ktorzy wszystko Ci powiedza o aucie na podst. fotek ktore
    wrzucisz :) ). O dziwo jednak - na starszych egzemplarza mierniki
    raczej zdaja egzamin (heh..choc tez nie zawsze). No aleee.. kiedys to
    jeszcze produkowali samochody..a nie jednorazowki ;)

    pzdr
    A.

  • 8. Data: 2010-01-18 07:52:55
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > zupełności wystarczy aby stwierdzić gdzie jest szpachla, i nic więcej mi
    > nie potrzeba, jak sprzedawca tłumaczy ze wszystko cycuś pizduś a

    niekoniecznie. teraz mało się szpachluje a dużo tylko lakieruje a grubośc
    lakieru to ważna rzecz
    dlatego porządny miernik to podstawa
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-01-18 13:11:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-17 22:43, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ale moga miec centymetrowa. A mierza mikrometry.

    Na wgłębieniach taka sonda jak w aukcjach może mieć rzeczywiście
    problem, ale na wypukłościach zmierzy bez problemu.
    Lepsze sprzęty maja sondy o znacznie mniejszej średnicy.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2010-01-18 16:03:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "złoty" <g...@g...pl> wrote in message

    > raczej zdaja egzamin (heh..choc tez nie zawsze). No aleee.. kiedys to
    > jeszcze produkowali samochody..a nie jednorazowki ;)

    Zieeew.. Co 10 lat to samo powtarza kolejne podrosniete pokolenie, a swiat
    kreci sie dalej bez katastrof. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil