  • 1. Data: 2023-10-11 21:49:10
    Temat: Miernik parametrów sieci zdalny szuka się
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Hejka,

    Poleci ktoś prosty miernik parametrów sieci trójfazowej (moc czynna,
    bierna, częstotliwość i to chyba tyle z podstaw), ważne żeby dało się go
    podejrzeć jakoś przez internety. Niby znalazłem jakiegoś Lumela ale tam
    się dokopać do informacji konkretnej to trzeba mieć tydzień wolnego ;)

    L.

  • 2. Data: 2023-10-11 22:37:54
    Temat: Re: Miernik parametrów sieci zdalny szuka się
    Od: M M <m...@g...com>

    Zamel Supla MEW-01 z WiFi się nada?
    Mam i korzystam z chmury producenta, podobno można też postawić to na własnym
    serwerze.
    Albo jakiś z RS485 Modbus + jakiś komputer + trochę rzeźbienia.

  • 3. Data: 2023-10-12 15:35:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-10-11 o 22:37, M M pisze:
    > Zamel Supla MEW-01 z WiFi się nada?
    > Mam i korzystam z chmury producenta, podobno można też postawić to na własnym
    serwerze.
    > Albo jakiś z RS485 Modbus + jakiś komputer + trochę rzeźbienia.

    O kurde nie wiedzałem że ten Zamel ma takie możliwości, muszę poczytać.
    Dobry trop, bo profesjonalny Lumel kosztuje 4x tyle ;)

    L.

  • 4. Data: 2023-10-13 11:18:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 21:49 Lisciasty <l...@p...pl> pisze:

> [...]
    > podejrzeć jakoś przez internety. Niby znalazłem jakiegoś Lumela ale tam
    > się dokopać do informacji konkretnej to trzeba mieć tydzień wolnego ;)

    Mam kilka zameli (jeden dwukierunkowy 3F) od 2 lat bez żadnej przerwy.
    Dobry sprzęt.

    TG

  • 5. Data: 2023-10-13 11:55:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Mam kilka zameli (jeden dwukierunkowy 3F) od 2 lat bez żadnej przerwy.
    > Dobry sprzęt.

    Ja się w ogóle dziwię, że czytając tą grupę co jakiś czas wyskakują
    pytania o system dla IoT/smart home i jak mało a praktycznie w ogóle
    nikt nie poleca Supla...ale jak widać używają :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-10-13 17:21:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 11:55 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Ja się w ogóle dziwię, że czytając tą grupę co jakiś czas wyskakują
    > pytania o system dla IoT/smart home i jak mało a praktycznie w ogóle
    > nikt nie poleca Supla...ale jak widać używają :)

    Używają, jak się nic nie psuje to nie ma o czym pisać.

    Co do IoT/smart home - miałem oficjalną integrację Growatt do HA, growatt
    coś pozmieniał i już nie ma działającej integracji.
    Narobiłem się aby mieć statystyki, jakieś automatyzacje i wszystko do
    piachu...

    TG