  • 1. Data: 2023-10-08 22:20:37
    Temat: Wyłącznik nadprądowy - pytanie
    Od: nadir <n...@h...org>

    Czołem.

    Czy spotkał ktoś może wyłączniki nadprądowe innych firm, które mają tak
    jak Hager dwa osobne wyjścia na przewody?
    Chodzi dokładnie o taki wyłącznik:
    https://zapodaj.net/plik-zKx5XRKXp9
    Tu akurat jest na zatrzask, ale mnie obojętne i może być też na śrubę.
    U mnie we wsi mały wybór sklepów oraz osprzętu i nie mam jak podejrzeć
    organoleptycznie co jaka firma produkuje, a sprzedawcy też nie wiedzą.

  • 2. Data: 2023-10-08 23:01:21
    Temat: Re: Wyłącznik nadprądowy - pytanie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.10.2023 o 23:02, PiteR pisze:
    > Francyji popularne

    Ty tu Francja elegancja, a on pyta w którym GS-ie. ;)

    Robert

  • 3. Data: 2023-10-08 23:02:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ufv2lf$5l3$1$nadir@news.chmurka.net>
    user nadir pisze tak:

    > Czy spotkał ktoś może wyłączniki nadprądowe innych firm, które
    > mają tak jak Hager dwa osobne wyjścia na przewody?

    takie są w dalekiej Francyji popularne

    szukaj Disjoncteur phase neutre

    https://www.amazon.co.uk/AEG-AUN692847-Circuit-Break
    er-Neutral/dp/B009NAJTCI
    https://www.ebay.fr/itm/266163826695?hash=item3df899
    b007:g:JZIAAOSwG6VkCOIF
    https://www.ebay.fr/itm/295920784349

    --
    Piter

    nie chciało się nosić teczki
    teraz się nosi woreczki

  • 4. Data: 2023-10-08 23:51:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ufv51t$3vk$6$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Ty tu Francja elegancja, a on pyta w którym GS-ie. ;)

    w GSie nie będzie bo to panie Paździoch dziwoląg jest.

  • 5. Data: 2023-10-09 04:16:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    > takie są w dalekiej Francyji popularne

> [...]

    To nie to. Takie to ja nawet widywałem u nas w Polsce.
    Nie chodzi mi o wyłącznik, który w module 1P mieści od razu oba
    "bieguny" L i N. Ten Hager ze zdjęcia to normalny wyłącznik
    jednobiegunowy, tyle tylko, że wejście od dołu ma na jeden otwór na
    podłączenie przewodów, a wyjście jest już rozdzielone na dwa.
    Fajnie się to sprawdza w przypadku podłączania dwóch przewodów o różnych
    polach przekroju.
    Szukam jednak jeszcze jakichś innych producentów takiego rozwiązania, bo
    akurat ten Hager nie pasuje mi z pewnych względów. A jak wspominałem w
    mojej okolicy nie mam za dużego wyboru do porównania i przetestowania.

  • 6. Data: 2023-10-09 04:22:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ty tu Francja elegancja, a on pyta w którym GS-ie. ;)

    Niestety nie znam wszystkich rozwiązań w kraju, a tym bardziej na
    świecie, dlatego pytam tu, bo może ktoś się z tym wcześniej spotkał.
    Nie musi być w każdym kiosku Ruchu, wystarczy mi info, że jakaś firma
    robi coś co mi podpasuje, a już gdzie i jak kupić to inna kwestia.

  • 7. Data: 2023-10-09 08:58:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ufvngs$msi$1$nadir@news.chmurka.net>
    user nadir pisze tak:

> [...]
    > na podłączenie przewodów, a wyjście jest już rozdzielone na dwa.
    > Fajnie się to sprawdza w przypadku podłączania dwóch przewodów o

    o panie to biały kruk jakiś
    nie widziałem takiego

  • 8. Data: 2023-10-10 21:56:04
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2023-10-09 o 04:16, nadir pisze:

> [...]
    > podłączenie przewodów, a wyjście jest już rozdzielone na dwa.
    > Fajnie się to sprawdza w przypadku podłączania dwóch przewodów o różnych

    coś mi się kojarzy, że chyba ABB S200 jakoś tak ma..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 9. Data: 2023-10-14 20:43:47