  • 1. Data: 2009-03-03 13:26:58
    Temat: Support do flejma Ipoo vs HTC
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    http://telepolis.pl/news.php?id=14136

    Jeden model Ipoo sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac
    wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka
    manipulacja :) i sam marketing

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 2. Data: 2009-03-03 13:30:43
    Temat: Re: Support do flejma Ipoo vs HTC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > http://telepolis.pl/news.php?id=14136
    >
    > Jeden model Ipoo sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC
    > liczac wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te
    > 3,5mln to wielka manipulacja :) i sam marketing

    No marketing wlasnie - czyli jak sprzedac kiepski telefon drogo i w
    duzej ilosci :-)

    Jobsowi gratulujemy.

    J.

  • 3. Data: 2009-03-03 13:49:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > No marketing wlasnie - czyli jak sprzedac kiepski telefon drogo i w
    > duzej ilosci :-)
    >
    > Jobsowi gratulujemy.

    Drogo, kiepski ? Dajesz sie lapac na kit od Billa to dopiero marketing.
    Zawsze wiedzialem ze FUD ze strony Microsoftu to jedyna dzialajaca rzecz

  • 4. Data: 2009-03-03 14:35:33
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jeden model Ipoo sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac
    > wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka
    > manipulacja :) i sam marketing

    Ale co ma jedno do drugiego, sprzedaje się bo klientem docelowym są tacy, a
    nie inni ludzie. Wszędzie gdzie pojawiał się iP w prasie czy opiniach
    potencjalnych kupców i tych którzy go już mieli 9/10 traktowało go jako
    przedmiot na pokaz, świecidełko dla kobiety, gadget dla mężczyzny.. Gdzieś
    nawet czytałem, że byli tacy co mieli po dw iP po to żeby je wyłożyć na
    stolik bo taki był trend i jak miałeś iP to byłeś gość. /nie mówiąc o 2 iP/

  • 5. Data: 2009-03-03 14:39:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jeden model Ipoo sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac
    > wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka
    > manipulacja :) i sam marketing

    Już wiem gdzie czytałem, artykuł dotyczył jakiejś znanej kawiarni chyba w
    Moskwie gdzie "się bywa" jak się należy do ichniej elity. Autor wspomniał
    min. sytuacje jak jego rozmówczyni zareagowała na widok dwóch iP u kogoś na
    stoliku bo ona wcale nie biedna miała tylko jednego.

  • 6. Data: 2009-03-03 17:45:05
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jeden model Ipoo sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac
    > wszystkie modele razem wziete.

    Jeden model taniego wina na leb leje wszystkie wytworne koniaki razem
    wziete :)
    No i ?

    pozdrawiam, leszek

  • 7. Data: 2009-03-03 20:11:08
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > http://telepolis.pl/news.php?id=14136
    >
    > Jeden model Ipoo sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac
    > wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka
    > manipulacja :) i sam marketing

    przyrostu rzeczywiście należy pogratulować. PRzyrost gigantyczny bo
    start praktycznie od zera. Niestety nie przypominam sobie flejma iPhone
    kontra HTC. iPhone kontra reszta swiata - jak najbardziej. Jednak jeśli
    sie przyjrzymy nie producentom a systemom operacyjnym to dostrzeżemy ze
    ponad połowa produktów to (nokia) to zdaje sie symbian? tak wiec, jeśli
    ów artykuł cokolwiek wnosi, a wybór klientów oparty o możliwosci
    systemu operacyjnego, to wm+iPhone to totalny szmelc! Takie są fakty na
    podstawie artykułu

    ToMasz

    PS sam jestem w szoku

  • 8. Data: 2009-03-03 21:33:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > stolik bo taki był trend i jak miałeś iP to byłeś gość. /nie mówiąc o 2 iP/

    Tak oczywisciem rozumiem ze zazdroscisz twoj HTC za 3kzl nie budzi
    spojrzen zazdrosci hehehheeh

  • 9. Data: 2009-03-03 21:34:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeden model taniego wina na leb leje wszystkie wytworne koniaki razem
    > wziete :)
    > No i ?

    Fajnie sobie dorabiacie ideologie zazdrosnicy :)

    Jak sie zle sprzedaje w Japonii to zle jak dobrze w europie to tez zle.

    Dobre sobie a co psychiatra na to ?

  • 10. Data: 2009-03-03 21:36:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > ów artykuł cokolwiek wnosi, a wybór klientów oparty o możliwosci
    > systemu operacyjnego, to wm+iPhone to totalny szmelc! Takie są fakty na

    Nokia pcha symbiana do zabawek za 500zł to ilosciowo wygrywa. Nie widze
    nic dziwnego w tym. Tak czy siak ten Ipooo taki zly a wszystcy z HTC i
    MS go nasladuja dziwne co