  • 1. Data: 2023-10-29 22:52:43
    Temat: Model starej Motoroli
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Lat temu około 20 miałem Motorolkę z joystickiem i głośniczkami stereo.
    Pierwszy u mnie telefon, w którym była kamerka robiąca fotki 640x480.
    Obsługiwała micro-SD (wtedy bodajże pod nazwą trans-flash) o pojemności do
    512 MB - wtedy bardzo drogie.

    Nie znalazłem fotek telefonu.

    Kojarzy ktoś model?

    Obudowa małe, ale dość gruba, trochę jak mydełko.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2023-10-30 01:41:22
    Temat: Re: Model starej Motoroli
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-29, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Nie znalazłem fotek telefonu.
    >
    > Kojarzy ktoś model?
    >
    > Obudowa małe, ale dość gruba, trochę jak mydełko.

    Tu nie odszukasz?:
    https://www.gsmarena.com/motorola-phones-f-4-0-p11.p
    hp

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2023-10-30 22:26:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Oct 2023 00:41:22 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Tu nie odszukasz?:
    > https://www.gsmarena.com/motorola-phones-f-4-0-p11.p
    hp

    Dzięki.
    To była Motorola E398.
    Ze zdjęć zrobionych przez nią nie mogłem znaleźć modelu, bo EXIF tych
    danych nie zapisywał.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam